نسخه چاپی

وایبر كاربران ایرانی را بلاك كرد!

در كشاكش فیلتر كردن وایبر، ظاهرا برخی از كابران از وایبر به صورت ناگهانی حذف می شوند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز؛ چند روزی است که کاربران ایرانی وایبر با مشکل جدیدی روبرو شده اند که منشا و علت آن مشخص نیست. البته این مشکل در بین کاربرانی که وایبر خود را آپدیت کرده اند بیشتر است. در طی چند روز اخیر وایبر بسیاری از کاربران ایرانی، ناگهان قطع شده و به جای صفحه اصلی، صفحه ثبت نام نمایش داده می شود.

تمام کاربرانی که با این مشکل روبرو شده اند، می گویند پس از ثبت دوباره شماره همراه خود، با ارور از سوی وایبر روبرو می شوند. به گفته این کاربران، مشکل حتی با حذف و نصب دوباره این نرم افزار حل نمی شود و ارور the application viber has stopped iunexpectdly . please try again ظاهر می شود؛ اروری که طبق گفته کاربران در قسمت پشتیبانی وایبر هیچ توضیح یا راه حلی برای آن ذکر نشده است. برخی از کاربران برای ثبت نام مجدد حتی از یک گوشی همراه دیگر نیز استفاده کرده اند که این راه حل هم جوابگوی مشکل آنها نبوده است.


پیش از این، اگر وایبر کاربری را بلاک می کرد، پس از ۲۴ ساعت بلاک برطرف می شد. اما این مشکل جدید با منشا و دلیلی ناشناخته، پس از ۲۴ ساعت نیز همچنان ادامه دار است و کاربر نمی تواند به وایبر بازگردد. درحال حاضر تنها راه حل خلاصی از آن، ثبت نام در وایبر با یک شماره همراه جدید است.

۱۳۹۳/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...