نسخه چاپی

دستگیری مامور قلابی با هشت فقره كلاهبرداری

رییس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: مأمور قلابی سابقه دار با هشت فقره كلاهبرداری دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمدرضا اکبری» افزود: با دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری فردی به عنوان مأمور قلابی یکی از ادارات دولتی از شهروندان، موضوع به صورت جدی در دستور کار مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا و در مسیر تحقیقات مأموران، شخصی به پلیس آگاهی استان مراجعه و عنوان کرد روز گذشته(جمعه) فردی با عنوان مأمور یکی از ادارات دولتی و اینکه می تواند خلافی خودرو را از سیستم پلیس راهور حذف و بدون نوبت کپسول گاز «سی.ان.جی» تحویل نماید، مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان را از وی دریافت کرده و تا کنون نیز از او اطلاعی ندارد.

اکبری اضافه کرد: پس از اظهارات شاکی و بررسی شواهد و تحقیقات اطلاعاتی، فرد کلاهبردار شناسایی و مشخص شد متهم دارای سوابق متعددی با جعل عنوان نفوذ نزد مقامات رسمی است.

وی تأکید کرد: این متهم با جعل عناوین گوناگون، قشر متوسط جامعه را شناسایی و از آنان کلاهبرداری می کرد. پس از شناسایی متهم و جمع آوری مستندات، طی یک عملیات پلیسی، وی در محل اختفای خود دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی گلستان افزود: پس از دستگیری متهم، در تحقیقات تکمیلی هفت نفر دیگر از شاکیان شناسایی و با دعوت به پلیس آگاهی در اظهارات خود بیان کردند، فرد کلاهبردار با ادعای کاریابی و تهیه و تحویل بدون نوبت کپسول «سی.ان. جی» و صفر کردن خلافی خودرو مبلغ 50 میلیون ریال دریافت کرده است.

اکبری ادامه داد: متهم پس از مواجه شدن با مستندات و شواهد موجود و همچنین مواجهه با شاکیان به جرایم ارتکابی خود اعتراف کرد و پس از اعتراف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

۱۳۹۳/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...