نسخه چاپی

جشن شكوفه‌ها با حضور یك میلیون كلاس اولی

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت:‌یك میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز كلاس اولی در تاریخ ۳۱ شهریور در مراسم جشن شكوفه‌ها نخستین حضور در مدرسه را تجربه می‌كنند همچنین امسال ۱۵۰ هزار نفر افزایش دانش‌آموز در كلاس اول دبستان داریم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی زرافشان درپاسخ به این پرسش " جشن شکوفه‌ها با چه تدابیری و چه تعداد دانش‌آموز کلاس اولی قرار است برگزار شود؟" اظهار داشت:‌ امسال حدود ۱۵۰ هزار نفر افزایش دانش‌آموز در کلاس اول دبستان داریم و در مجموع یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر دانش‌آموز به کلاس اول وارد می‌شوند. دانش‌آموزان کلاس اول در تاریخ ۳۱ شهریور در مراسم جشن شکوفه‌ها در مدارس حضور می‌یابند.

وی افزود: برگزاری جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان کلاس اول در روز ۳۱ شهریور دارای محاسنی است از جمله اینکه ورود دانش‌آموزان کلاس اول به محیط مدرسه در روز بازگشایی مدارس اتفاق نیفتاده و در یک محیط صمیمانه‌تر این اتفاق رخ می‌دهد به گونه‌ای که محیط مدرسه صرفا مختص کلاس اولی‌هاست و برنامه‌های شاد و کودکانه ویژه آنها اجرا می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مراسم روز شکوفه‌ها امسال با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، گفت: بر این اساس جشن شکوفه‌ها با حضور بیش از یک میلیون کلاس اولی در حدود ۵۹ هزار مدرسه ابتدایی سراسر کشور در روز ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود.

زرافشان گفت: در روز شکوفه‌ها تدریسی برای دانش‌آموزان کلاس اولی نداریم و صرفا خوشامدی به آنها برای ورود به مدرسه است همچنین کلاس اولی‌ها کتاب‌های درسی خود را در این روز دریافت خواهند کرد.

۱۳۹۳/۶/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...