نسخه چاپی

ظریف: مقام بزرگ ما را كوچك نكنید

عکس خبري -ظريف: مقام بزرگ ما را کوچک نکنيد

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: ششمی دنیا مقام بزرگی است كه نباید آن را كوچك كرد. امیدوارم مردم و هم دولت قدر تیم را بدانند.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون والیبال، فرهاد ظریف بعد از کسب مقام ششمی ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: ششمی تیم را باید به مردم ایران تبریک گفت. این افتخار خیلی بزرگ و غیر قابل باور است. بسیاری از کارشناسان صعود ایران از گروه سخت مقدماتی را حتی غیر ممکن می‌دانستند اما بچه‌ها با وجود همه خستگی‌ها از جان و دل مایه گذاشتند. مردم شک نکنند بچه‌ها کم‌کاری نکردند و باخت ۳ بازی آخر هم به خاطر این بود که دیگر بدن‌های‌مان کشش نداشت.

وی افزود: خودمان خیلی دوست داشتیم تا دور سوم که آمدیم به جمع ۴ تیم اول برویم و روی سکو بایستیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد؟ مهم این است که بچه‌ها کم‌کاری نکردند و با همه توان مایه گذاشتند و حتی از زندگی و خانواده خود زدند.

لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: ما در این مسابقات علاوه بر حریفان با مشکلات روحی و روانی، دوری از خانواده و خستگی مسابقات جنگیدیم. این مقام بزرگی است. آن را کوچک نکنیم. امیدوارم مردم و هم دولت قدر تیم را بدانند.

تیم ملی والیبال ایران در پایان مسابقات قهرمان جهان موفق به کسب مقام ششم شد و نسبت به دوره گذشته این رقابت ها ۱۳ پله صعود را تجربه کرد.

۱۳۹۳/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...