نسخه چاپی

تغییر تاكتیك داعش پس از حملات هوایی

نیروهای داعش برای مقابله با حملات هوایی آمریكا تغییر تاكتیك داده و از عبور و مرور به صورت گروهی و آزادانه تا حد ممكن پرهیز می‌كنند.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از واشنگتن پست، یکی از فرماندهان نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد نیروهای داعش در سوریه و عراق پس از آنکه هدف حملات هوایی قرار گرفتند تاکتیک‌های جدیدی اتخاذ کرده و کمتر به صورت گروهی و آزادانه حرکت می‌کنند.

ژنرال جف هاریگیان در این باره گفت: نیروی هوایی فرماندهی داعش، لجستیک، تاسیسات زیربنایی و آزادی عمل آنها را هدف قرار داده است. به گفته این مقام آمریکایی به همین دلیل نیروهای داعش برای حفظ جان خود تغییراتی در شیوه عبور و مرور خود ایجاد کرده‌اند. به همین دلیل مکان‌یابی آنها برای آمریکا مشکل‌تر خواهد شد و به شرایطی نیاز است تا به درستی نیروهای این گروه هدف قرار گیرند.

هاریگیان در ادامه اعلام کرد که ۷۴ درصد از حملات هوایی توسط نیروی هوایی آمریکا صورت گرفته و مابقی توسط هواپیماهای نیروی دریایی حاضر در خلیج فارس انجام شده است.

نیروی هوایی آمریکا هواپیماهای اف ۲۲ رپتر را برای اولین بار در کنار جنگنده‌های اف ۱۵، بمب‌افکن‌های بی ۱ بی و هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز آسمان عراق و سوریه به پرواز درآورده است.

۱۳۹۳/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...