نسخه چاپی

حواسمان باشد كه با "دشمن" مذاكره می‎كنیم

عکس خبري -حواسمان باشد که با "دشمن" مذاکره مي‎کنيم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی كشور گفت: حواسمان باشد كه با دشمن مذاكره می كنیم و هر كسی این چنین فكر نكند احمق است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدودود حیدری در گردهمایی اساتید و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت که عصر امروز برگزار شد اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که امام راحل با چه ضرورتی فرمان تشکیل مجموعه بسیج دانشجویی را دادند. امام خمینی با فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب نشان دادند که همیشه ده سال جلوتر از اندیشمندان هستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تأکید کرد: امام راحل می دانستند که پس از انقلاب عرصه جدیدی در دانشگاه ها به وجود می آید که به ساختاری همچون بسیج دانشجویی نیاز دارد.

ودود حیدری با اشاره به فرمایشات امام راحل ابراز داشت: فرزندان بسیجی ام باید از انقلاب و اسلام دفاع کنند و بدانند که در کجا نیاز به دفاع وجود دارد.

وی ادامه داد: در همه سازمان ها عادت کرده ایم که فقط برنامه اجرا کنیم اما هدف از اجرای این برنامه ها هنوز مشخص نیست و باید بدانیم که در چه مقطعی هستیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: امروز نوع نگاه به غرب در دیدگاه برخی تغییر کرده و نگاه خوشبینانه ای به آنها دارند.

حیدری ادامه داد: پس از مذاکرات صبر کردیم و با گذشت یک سال ونیم از مذاکرات هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.

وی تصریح کرد: با مذاکره مشکلی نداریم چرا که قبلا نیز مذاکرات فراوانی داشتیم و امروزه مذاکره در مورد مسائل هسته ای با امریکا داریم.

وی تأکید کرد: باید حواسمان باشد که با دشمن مذاکره می کنیم و هر کسی این چنین فکر نکند احمق است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: دشمن سعی دارد تا حیثیت ما را از بین ببرد و در این راستا از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند.

۱۳۹۳/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...