نسخه چاپی

گزارش سربازان‌گمنام از سرقت‌اسناد و مدارك

سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز این كمیسیون پرداخت و اظهار داشت: جلسه امروز كمیسیون با ارائه گزارش مبسوطی از تلاش استكبار جهانی و معاندین به ویژه بی‌بی‌سی مبنی بر سرقت اسناد، مدارك و آثار فرهنگی-هنری كشورمان توسط سربازان گمنام آقا امام‌زمان (عج) در وزارت اطلاعات آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارائه گزارش سربازان گمنان امام‌زمان (عج) درباره تلاش استکبار جهانی و معاندین به ویژه بی‌بی‌سی مبنی بر سرقت اسناد، مدارک و آثار فرهنگی-هنری کشورمان در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد.

سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز این کمیسیون پرداخت و اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون با ارائه گزارش مبسوطی از تلاش استکبار جهانی و معاندین به ویژه بی‌بی‌سی مبنی بر سرقت اسناد، مدارک و آثار فرهنگی-هنری کشورمان توسط سربازان گمنام آقا امام‌زمان (عج) در وزارت اطلاعات آغاز شد.

وی افزود: در این گزاش به روش‌های بنگاه سخن‌پراکنی انگلیس یعنی بی‌بی‌سی و همکاری آنها با سازمان‌های جاسوسی از جمله سازمان سیا مبنی بر سرقت اسناد و مدارک و آثار مذکور اشاره شد. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: در این گزارش به نقش عوامل جاسوسی سرویس‌های آنها در فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد اشاره و اعلام شد که سربازان گمنام وزارت اطلاعات همه حرکت‌ها و فعالیت‌های آنها را تحت کنترل دارند؛ پایگاه فعالیت آنها که در یکی از کشورهای همسایه مستقر است، تحت کنترل و نظارت است و بر فعالیت آنها اشراف کاملی وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس تصریح کرد: در ادامه این جلسه، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس که از طرف کمیته تخصصی رد شده بود، در جلسه کمیسیون مطرح و بررسی شد و در نهایت رأی نیاورد، همچنین در این نشست، لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریایی از تخلیه پسماند و سایر موارد به گونه اصلاح شده در سال‌های ۲۰۰۶ (۱۳۸۵) و ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) مصوب کمیته سیاسی کمیسیون، مطرح شد و به تصویب نیز رسید.

نقوی تأکید کرد: رسیدگ به طرح اصلاح ماده ۸۲ قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا و تبصره آن دیگر دستور کار کمیسیون بود، مطابق ماده پیشنهادی، وزارت کشور موظف شد با هماهنگی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حداکثر تا هفت ماه پس از انتخابات شوراهای ،اسلامی نسبت به برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای در حوزه‌هایی که فاقد شورا هستند، اقدام کند؛ اما طرح مذکور به تصویب کمیسیون نرسید و رد شد.

در پایان این جلسه، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیانیه‌ای در رابطه با اظهارات توهین‌آمیز دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس علیه ایران صادر کرد.

۱۳۹۳/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...