نسخه چاپی

جزئیات پرونده ۷۰۰۰ میلیارد تومانی سه صراف مرتبط با دولت قبل

عضو هیئت رئیسه فراكسیون رهروان ولایت با اشاره به پرونده ۷۰۰۰ میلیارد تومانی سه صراف مرتبط با دولت قبل گفت: امیدواریم قوه قضائیه تا حصول نتیجه نهایی این موضوع را پیگیری كند تا مردم بدانند چه دولتی سركار بود.

به گزارش نما، کمال الدین پیرموذن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، به پرونده ۷۰۰۰ میلیارد تومانی سه صراف مرتبط با دولت قبل اشاره کرد و گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اشاره کردند متاسفانه در سال ۹۰ سه صراف مرتبط با دولت قبل که از سیاست‌های حمایتی نهاد ریاست جمهوری و بانک مرکزی وقت برخوردار بودند، نزدیک به ۷۰۰۰۰ میلیارد تومان حیف‌و‌میل کردند.

وی با بیان اینکه این سه صراف از محل شوک ارزی که در سال ۹۰ ایجاد شد این مبلغ را حیف‌ومیل کردند، اظهارداشت: امیدواریم قوه قضائیه تا حصول نتیجه نهایی، این موضوع را پیگیری کند تا مردم بدانند چه دولتی سرکار بود.

این در حالیست که روز یکشنبه نمایندگان مجلس (6مهرماه) جلسه غیرعلنی داشتند و در این رابطه محمدصالح جوکار به باشگاه خبرنگاران گفت: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در حال ارائه گزارش از وضعیت ارزی کشور، دلالی در کشور و صرافی گزارش می‌دهد.

پس از آن بود که برخی رسانه‌ها به نقل از ارسلان فتحی‌پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از پرونده ۷۰۰۰ میلیارد تومانی سه صراف مرتبط با دولت قبل خبر دادند که با همکاری مسئولان دولت قبلی ۷۰۰۰ میلیارد تومان سود کرده‌اند.

۱۳۹۳/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...