نسخه چاپی

ایزدی‌ها، بار دیگر در محاصره قرار گرفتند

نیروهای پیشمرگ از بامداد امروز عملیاتی را علیه داعش برای باز كردن معبری در این منطقه آغاز كرده اند.

به گزارش نما، اسکای نیوز نوشت: نیروهای پیشمرگ کرد عراقی سعی دارند یکبار دیگر محاصره ایزدی ها توسط داعش را بشکنند و افرادی را که در کوهستانهای سنجار در محاصره قرار گرفته اند نجات دهند.

به گزارش «انتخاب»، پیش بینی می شود مسئله ایزدی ها در کوههای سنجار مجددا بحرانی شود زیرا افراد مسلح گروه داعش همه جاده های منتهی به کوهستان سنجار را مسدود کرده اند و این منطقه را از همه طرف به محاصره خود در آورده اند.

در گذشته پس از محاصره ایزدی ها ، نیروهای آمریکائی کمک هایی را به ایزدی ها رساندند و پیشمرگ ها نیز توانستند راهی را باز کنند تا ایزدی ها بتوانند از محاصره خارج شوند و به سوریه و سپس به عراق بروند. اکنون این راه نیز بسته شده است.

نیروهای پیشمرگ از بامداد امروز عملیاتی را علیه داعش برای باز کردن معبری در این منطقه آغاز کرده اند.

نیروهای پیشمرگ در زُمّار نیز عملیاتی را آغاز کرده اند و در این مسیر پیشرفتهایی داشته اند، اما بمب ها و مین های کار گذاشته شده در اطراف این شهر پیشروی ها را کند کرده است. آنها فقط به حملات خمپاره ای علیه داعش اکتفا می کنند.

در جبهه سوم که کرکوک است نیروهای پیشمرگ عملیاتی را در الحویجه آغاز کرده اند. پیشمرگ ها تلاش می کنند به سمت این شهر پیشروی کنند تا مانع از نفوذ احتمالی آنها به کرکوک شوند.

۱۳۹۳/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...