نسخه چاپی

مرزبان: فوتبال ایران شرایط خوبی ندارد

علیرضا مرزبان روز چهارشنبه در كنفرانس خبری قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز، افزود: چند سال است كه فوتبال ایران از وجود بازیكنان خلاق خالی شده و همین امر یكی از دلایل مهم نبود ارتقای سطح كیفی لیگ برتر در سال های اخیر بوده است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه باید برای پیشرفت و ترقی در فوتبال به بحث آکادمی و مدارس فوتبال توجه ویژه ای شود، از اینکه آکادمی های فوتبال به ویترین باشگاه های کشور تبدیل شده است، ابراز تاسف کرد.

مرزبان اضافه کرد: دلیل اصلی بی تاثیری آکادمی های فوتبال در ایران مربوط به وجود مربیان بی کیفیت در این سطح است و باید اعتراف کنم که در این سطح مربیان خلاق و کاربلد فعال نیستند.

وی سطح فنی رقابت های لیگ برتر امسال را متوسط خواند و با بیان اینکه این دوره نسبت به پارسال تفاوتی نداشته است، گفت: با این وجود تعدادی از تیم ها امسال بازی های با کیفیتی ارایه می کنند.

مرزبان از تیم تراکتورسازی به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر یاد کرد و گفت: این تیم تاکنون به لحاظ روحی و روانی و همچنین مسایل فنی و تاکتیکی چهره ای بسیار خوب از خود به نمایش گذاشته که اگر روند کنونی با حمایت رسانه ها تداوم یابد، باید امسال نوبت قهرمانی تراکتور باشد.

وی تیم های سپاهان، استقلال و فولاد را از دیگر مدعیان لیگ برتر قلمداد کرد و افزود: پرسپولیس نیز می تواند در جمع این تیم ها قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به بازی سخت مقابل گسترش فولاد تبریز، اظهار کرد: هدف ما در بازی فردا /پنج شنبه/ ارایه فوتبال با کیفیت و استحکام در ساختار دفاعی و قدرت در فاز حمله است.

مرزبان گفت: ما تمرینات منظمی را سپری و تیم حریف را آنالیز کرده ایم و از دقیقه یک تا 90 بازی برنامه داریم تا در زمین مسابقه اجرا کنیم.

وی با اشاره به شکست های سه هفته اخیر تیم پدیده در لیگ برتر، یادآوری کرد: ما باید از این شکست ها درس بگیریم و مشکلات مربوطه را رفع کرده تا دوباره به وضعیت امتیازگیری اوایل فصل برگردیم که در این زمینه بازیکنان به خوبی توجیه شده و به اهمیت سه امتیاز بازی مقابل گسترش فولاد واقف هستند.

مرزبان از گسترش فولاد نیز به عنوان یکی از تیم های خوب لیگ برتر نام برد که نتایج خوبی طی دو هفته اخیر کسب کرده و از بازیکنان جوان و خوبی برخوردار بوده و دارای تشکیلات مدیریتی منسجم و ثابتی است.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد از هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 15 و 45 دقیقه پنج شنبه در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار می شود.

گسترش فولاد با یازده امتیاز در رده دهم و پدیده مشهد با 13 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

۱۳۹۳/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...