نسخه چاپی

كمپینی وجود ندارد

مجیدی با تاكید بر اینكه هنرمندانی كه به این حركت پیوستند هدفشان كمك به دولت بوده است، توضیح داد: من قویا خبر ایجاد یك كمپین را رد می‌كنم و توضیح می‌دهم این حركت در پی پیغام دوستانه آقای ظریف به هنرمندان و درخواست وزیر برای همراهی چهره‌های بین‌المللی سینمای ایران با تیم مذاكره‌كننده هسته‌ای برای كمك به روند مذاكرات انجام شد. ایشان اینگونه مدنظرشان بود كه با توجه به اینكه هنرمندان چهره‌هایی هستند كه نزد مردم وجاهت و محبوبیت دارند، همراهی آنها با روند مذاكرات می‌تواند مسیر را هموارتر كند. وی با ابراز تعجب از برخی تفسیرهای غلط كه از آنها به شیطنت رسانه‌ای تعبیر كرد، گفت: این تعبیرهایی كه از روز دوشنبه به گوش ما می‌رسد برای همه افرادی كه به این حركت پیوستند حیرت‌آور است. كارگردان مطرح سینمای ایران كه این روزها مشغول ساخت پروژه بین‌المللی «محمد‌(ص)» است در پایان گفت: این سوءتفاهم‌ها و تعبیرهای غلط باید به شكل منطقی رفع شود. من یقین دارم نظر همه اركان نظام و مردم و هنرمندان این است كه حق و عزت ملت ایران باید در مذاكرات هسته‌ای به رسمیت شناخته شود.

به گزارش نما در سایت اینترنتی کمپین سفارشی «دفاع هنرمندان از توافق به هر قیمتی» که با اظهارات مجید مجیدی مشخص شد توسط وزارت امور خارجه راه‌اندازی شده است، مسائل تأسف‌آوری دیده می‌شود که نه تنها اهداف آمریکایی‌ها را محقق می‌کند بلکه صهیونیست‌ها را نیز راضی خواهد کرد. به گزارش جهان‌نیوز، در سایت این کمپین آمده است: کارگردانان ایرانی این کمپین را به راه اندخته‌اند تا دیپلمات‌ها را در مساله هسته‌ای حمایت کنند و بگویند که تحریم به مردم عادی ایران ضربه می‌زند نه به برنامه هسته‌ای ایران.

همچنین تاکید شده است تا پایان سال (میلادی) باید بحران نهفته‌ای که همه ما (ایرانی‌ها) را تحت تاثیر قرار داده است، حل شود اما این همه ماجرا نیست، جدول عجیبی نیز در پوستر تولید شده توسط این کمپین که مجیدی اعلام کرد توسط وزارت امور خارجه برای آنها ارسال شده است، وجود دارد که با نگاهی به محتوای آن مشخص می‌شود هدفی جز خشکاندن ریشه درخت هسته‌ای کشور و تحقق آرزوی صهیونیست‌ها در آن وجود ندارد. طبق این جدول، امضاکنندگان اعلام کرده‌اند توافقی را قبول دارند که در آن بازرسی روزانه (بدون مشخص کردن نظامی یا غیرنظامی بودن اماکن) صورت پذیرد، سانتریفیوژهای ایران بیشتر نشود، مراکز غنی‌سازی جدید تأسیس نشود، سطح غنی‌سازی از ۵ درصد فراتر نرود، ایران ذخیره اورانیوم غنی شده نداشته باشد و تولید پلوتونیوم نکند و از همه مهم‌تر توانایی هسته‌ای را که همان دانش اتمی بومی شده در ایران است، واگذار کند و آن را از بین ببرد.

۱۳۹۳/۷/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...