نسخه چاپی

بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران!

عکس خبري -بزرگ‌ترين سرمايه اسرائيل در ايران!

كسانی كه مجوز برگزاری همایش حمایت از فتنه گران را صادر كردید به یاد بیاورید كه در ایام فتنه 88 نتانیاهو از فتنه گران با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد كرد!

اختصاصی/به گزارش نما ،"ما به تمام احزابی که در چارچوب نظام باشند مجوز برگزاری همایش می‌دهیم"؛ این تنها واکنش استاندار تهران به برگزاری همایش "امتداد اعتماد" بود؛ همایشی که در پوشش حزب اعتماد ملی و در حقیقت حمایت از فتنه گران برگزار شد.
در این همایش که در ساختمان موسسه الهادی که ریاست آن به عهده هادی غفاری است برگزار شد کسانی همچون الیاس حضرتی، رسول منتجب نیا و محسن رهامی حضور داشتند و البته خیلی علنی به حمایت از سران فتنه و لزوم آزادی آنها از زندان پرداختند.
همایشی که از دید رسانه های خارجی که قاعدتا باید از برگزاری آن حمایت کنند نیز پنهان نماند و با پوشش گسترده مواجه شد.
هرچند قابل توجه ترین بخش این همایش نیز، ارسال پیام خاتمی بود که در آن به همراهی خود با فتنه گران اشاره کرده بود.
پیامی که البته به صورت حضوری توسط سخنرانان مراسم هم تکرار می شد؛ همچنانکه رسول منتجب نیا به عنوان قائم مقام حزب اعتماد ملی بر ادامه راه کروبی و موسوی تاکید کرد و گفت: امیدواریم همایش بعدی خود را با حضور موسوی، کروبی و رهنورد برگزار کنیم.
بیان این اظهارات و اعلام حمایت از افرادی که وقایع سال 88 و آشوب ها و اردوکشی های خیابانی به نام آنها سند خورده چندان دور از انتظار نیست؛ اما اینکه مسئولین کشور مجوز برگزاری چنین همایشی را در جایی که مسئولیت آن بر عهده کسی همچون هادی غفاری است صادر می کنند جای تامل دارد.
کسانی مثل هادی غفاری و دیگر حاضران در همایش، پرونده های بازی در کشور و نهادهای امنیتی دارند که اندک توجهی به آن، باعث می شد مجوزی برای برگزاری این همایش صادر نشود.
به نظر می رسد دولتمردان کنونی که خود را مصداق امید و اعتدال می دانند دریافته اند که تلاش برای آزادی فتنه گران از راه های قانونی و شاید ابزاری چون قدرت و ثروت به جایی نخواهد رسید و بهتر است این مساله از جهت فشار روانی و قبح زدایی صورت گیرد.

هدفی که از منظر آنها با برگزاری همایش های این چنینی به نتیجه رسیده و فضای ذهنی جامعه و افکار عمومی برای این امر آماده خواهد شد.

غافل از اینکه فتنه 88 و جان باختن شمار بسیاری از هموطنان بی گناه، مساله ای نیست که از ذهن افراد جامعه پاک شده و امکان حضور سران فتنه به سادگی در جامعه و از سرگیری همان اتفاقات تلخ فراهم باشد.

ملت ایران فراموش نکرده که در ایام فتنه 88 نتانیاهو از فتنه گران با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد کرد و همین چند وقت پیش نیز مایل لدین، نظریه پرداز امریکایی گفت که « اسرائیل هنوز گنجایش حمایت از نیروهای اپوزیسیون ایرانی را دارد و قادر است برای سرنگونی نظام ایران از آن‌ها حمایت کند.»

۱۳۹۳/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...