نسخه چاپی

دسته گل قلعه‌نویی برای علی دایی

امیر جعفری هنرپیشه سینما و تلویزیون یكی از میهمانان ویژه مراسم علی دایی بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر جعفری هنرپیشه سینما و تلویزیون که یکی از هواداران دو آتیشه استقلال است امروز در مراسم افتتاح فروشگاه علی دایی حاضر شد و پس از روبوسی با علی دایی مقابل دوربین‌های عکاسی هدف 4 را به نشانه استقلالی بودن خود نشان داد و برای علی دایی کری خواند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال نیز تاج گل بزرگی برای سرمربی اسبق پرسپولیس فرستاده و علی دایی بازیکنان و کادر فنی استقلال را برای افتتاح فروشگاه ورزشی خود در نیاوران دعوت کرده بود که تیم استقلال در مشهد به سر می‌برد.

* پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال نیز یکی دیگر از میهمانان علی دایی بود.

* امین حاج‌محمد یکی از بازیکنان سابق استقلال نیز در این مراسم حضور داشت.

* بهزاد غلامپور، محمد دایی دستیاران علی دایی در پرسپولیس نیز در این مراسم حاضر شدند.

*سوشا مکانی،محمد نصرتی،سعید دقیقی،محمد پنجعلی،علیرضا محمد و جهانگیر عسگری از بازیکنانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

*در ادامه شهرام شکوهی،هادی عقیلی،مهدی تاج،پویا امینی،هادی طباطبایی،سعید شیرینی،امیر حاج رضایی،رضا میر عمادی،مهدی اربابی و امیر حسین پیروانی هم به جمع میهمان ویژه اضافه شدند.

* در نهایت بازیکنان پرسپولیس که انتظار می رفت زودتر در مراسم حاضر شوند، هر کدام به صورت جداگانه در افتتاحیه حضور پیدا کردند.

*حاج آقا علوی یکی از دوستان روحانی علی دایی هم در مراسم شرکت کرد که با استقبال گرم علی دایی مواجه شد.

*دو برادر علی دایی و مادر ایشانم هم در مراسم حضور داشتند.

محمد رضا گلزار و سید جواد هاشمی دو هنر پیشه معرف سینما دردقایق پایانی مراسم به جمع میهمانان اضافه شدند که در این حین به دلیل هجوم مردم به سمت گلزار برای دقایقی اطراف علی دایی خلوت شد.

در حاشیه مراسم یک طرفدار با شال تراکتور سازی با علی دایی عکس یادگاری گرفت.

۱۳۹۳/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...