نسخه چاپی

نظر وزیر ورزش درباره بركناری كفاشیان

معاون وزیر ورزش گفت: در جلسه‌ای كه معاون‌ها با وزیر ورزش داشتند هیچ صحبتی درباره بركناری كفاشیان نشد. فكر نمی‌ كنم وزیر ورزش چنین تصمیمی داشته باشد.

به گزارش نما، خادم در مورد ادعای رییس سازمان خصوصی سازی در مورد شرایط بهتر استقلال نسبت به پرسپولیس برای واگذاری به بخش خصوصی گفت: این مساله درست است. در پرسپولیس هیچ سندی در مورد بدهی‌های باشگاه و پرونده‌های حقوقی وجود ندارد و همه چیز در حد شفاهی است. واقعا اوضاع این باشگاه بد است و هیچ چیز سرجایش نیست. مدیران پرسپولیس در این مدت فقط درگیر تیم داری و مدیریت حاشیه‌های تیم بوده و هیچ کار اساسی در این باره نکرده‌اند. اما مدیران استقلال در این باره کارهای اساسی برای جمع آوری حساب‌های باشگاه و پرونده‌های حقوقی کرده‌اند و کلا شرایط استقلال از پرسپولیس جلو‌تر است.

با وجود تمام این مسائل خادم ادعا می‌ کند واگذاری دو باشگاه در یک زمان انجام می‌ شود: اینطور نیست که چون اوضاع پرسپولیس بهتر است واگذاری این باشگاه زود‌تر انجام شود. مطمئنا واگذاری ۲ باشگاه در فاصله نهایتا یکی دو هفته با هم انجام می‌ شود. الان حسابرس سازمان بازررسی به این دلیل در ۲ باشگاه مستقر شده است که همین مسائل را زیر نظر بگیرد.

او در پاسخ به این سول که آیا وزیر ورزش هم موافق برکناری کفاشیان است هم گفت: این موضوع در حیطه وظایف من نیست و من مسوولیتم چیز دیگری است اما این را می‌ توانم بگویم که در جلسه‌ای که معاون‌ها با وزیر ورزش داشتند هیچ صحبتی دراین باره نشد. فکر نمی‌ کنم وزیر ورزش چنین تصمیمی داشته باشد چون قاعدتا این صحبت بین معاون‌ها مطرح می‌ شود.
منبع: نسیم

۱۳۹۳/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...