نسخه چاپی

رحمانی‌ فضلی به صحن علنی مجلس میرود

عزل و نصب‌های گسترده در وزارت كشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی را برای پاسخگویی به سؤال ملی نماینده اراك به صحن علنی مجلس كشاند.

به گزارش نما به نقل از فارس، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

بر این اساس، سؤال ملی محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز از علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره علت عدم محاسبه و پرداخت بخشی از حقوق فرهنگیان بازنشسته با وجود احکام صریح قانونی اعلام وصول شد.

همچنین سؤال ملی یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر از محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه علت بی‌توجهی به ظرفیت‌های معدنی کشور اعلام وصول شد.

سؤال ملی محمدحسن آصفری نماینده اراک از عبدالرضا رحمانی‌ فضلی وزیر کشور درباره علت عزل و نصب‌های گسترده در وزارت کشور اعلام وصول شد.

سؤال ملی فاطمه آلیا نماینده تهران از علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره علت عدم اجرای قانون جامع حمایت از معلولین و نیز سؤال ملی پنج تن از نمایندگان مجلس از رحمانی‌فضلی وزیر کشور در مورد علت عدم برخورد پلیس راهور با موتورسواران متخلف در سراسر کشور اعلام وصول شدند.

۱۳۹۳/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...