نسخه چاپی

تبدیل قرارداد میلیاردی به ۱۵۰ هزار تومان!

یكی از شروط عقب نشینی حوزه نظام وظیفه در قبال بازی كردن بازیكنانی كه كارت معافییت‌شان ابطال شده بود به مبلغ قرارداد آنها مربوط می‌شود. این به آن معناست كه باشگاه های نظامی در قالب سرباز با این بازیكنان قرارداد می‌بندند نه بازیكن حرفه ای فوتبال و قراردادهای میلیاردی.

به گزارش نما به نقل از مهر، پس از اینکه حوزه نظام وظیفه کارت معافیت از خدمت سربازی بعضی از بازیکنان حرفه ای فوتبال را باطل کرد، صحبت از حضور این بازیکنان به مدت دو سال در پادگان شد. از منظر حوزه نظام وظیفه یک فعل مجرمانه صورت پذیرفته بود و این فوتبالیست ها دیگر حق حضور حتی در تیم های نظامی را هم نداشتند.

با این وجود فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در رایزنی‌های خود سرانجام موفق شدند مجوز حضور این فوتبالیست ها در تیم های نظامی را بگیرند. اما یک پیش شرط مهم در این بین وجود دارد؛ این بازیکنان تنها در قالب سرباز حق امضای قرارداد دارند و از سوی دیگر موظف به گذراندن دوره آموزشی هستند.

از این رو حسین ماهینی و سینا عشوری بازیکنان سابق تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان که به تازگی به تیم فوتبال تراکتورسازی پیوسته اند تنها حق دریافت مبلغ ماهانه ۱۵۰ هزار تومان را دارند. از سوی دیگر آنها می بایست حتما در تبریز دوره حدودا ۲ ماهه آموزشی خود را بگذرانند. یکی از قوانین محکم و تغییر ناپذیر دوران آموزشی هم اصلاح موی سر با ماشین شماره ۴ است!

به این ترتیب حسین ماهینی و سینا عشوری می بایست طبق قانون علاوه بر اصلاح موی سر خود، مدت زمان ۲۴ ماه را با حقوق ماهی ۱۵۰ هزار تومان سپری کنند.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی با تائید این خبر عنوان کرده که در قرارداد این بازیکنان تنها نام سرباز آمده است و باشگاه نمی تواند با آنها قرارداد حرفه ای ببندد.

البته با توجه به رای اولیه حوزه نظام وظیفه که اصرار به حضور دو ساله این افراد در پادگان‌ها را داشت این بازیکنان باید به همین مبلغ ۱۵۰ هزار تومان هم راضی باشند چرا که دست کم در این مدت در سطح اول فوتبال حضور دارند و از سوی دیگر می توانند در لیست تیم ملی جای بگیرند.

۱۳۹۳/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...