نسخه چاپی

اظهارات درخشان بعد از باخت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما بازیكنی در تیم داریم كه شخصیت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود ولی به نظرم برای ما روز خوبی نبود در کل امروز روز بدی بود چون جریان بازی به شکلی بود که تیمی که دو خطر هم نداشت برنده شد ولی تیم ما با آن همه موقعیت بازی را باخت. من از تیمم راضی هستم چون هیچ فرصتی به سایپا ندادیم و روی یک شوت غافلگیر شدیم و نیلسون خوب جاگیری نکرده بود که غافلگیر شد و قانون فوتبال این است که گل نزنی گل می‌خوری و با همه مصدومان و محرومانی که داشتیم مستحق باخت نبودیم.

وی در مورد اینکه به جز خط دفاع آیا به فکر خط حمله تیمش هست، گفت: خط حمله ما باید ترمیم شود ولی وقتی نوروزی را نداریم و صادقیان هنوز آماده نیست؛ طبیعی است که قدرت تیم ما کمتر می‌شود. ما آنقدر در خط حمله‌مان فقر داریم که ببینید طارمی چطور از موقعیت‌هایی که داشت استفاده کرد! وقتی فرصت زیاد داریم باید از آن استفاده کنیم و نمی‌توانیم در هر بازی ۴-۵ موقعیت را از دست بدهیم. اگر امروز سایپا فرصت دومی داشت دلم نمی‌سوخت ولی من از این ناراحتم که از روی یک ضربه ۴۰ متری بازی را باختیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد درخواست عجیب تماشاگران از ابراهیم شکوری برای اجازه دادن وی برای گلزنی و شعار عجیب آنها و اینکه پرسپولیس چرا به این روز افتاده که تماشاگران چنین درخواستی کنند، گفت: به تماشاگران احترام می‌گذارم ونمی‌توانم به آنها بگویم آن بالا بنشین و حرف نزن، ولی قبول کنید امروز گل نزدیم آن هم به خاطر بی‌دقتی مهاجمان بود، چون بازیکن کم تجربه داریم و بازیکنی که هنوز شخصیت حضور در پرسپولیس و استایل اروپایی را ندارد. ما خوب بازی کردیم ولی موقعیت‌هایمان گل نشد تنها اشکال‌مان این بود که به گل نرسیدیم و حریف در ۹۰ دقیقه فقط یک شوت زد و این هم ضعف گلزنی ماست و بازیکن حرفه‌ای که باید آن جلو داشته باشیم را نداریم.امروز عباس‌زاده و طامی و یک جوان در خط حمله بودند و با این وضعیت نمی‌شود از آنها انتظار زیادی داشت. اگر در نیم فصل تیم را تقویت نکنیم به مشکل می‌خوریم.

وی در مورد اینکه زمانی محسن خلیلی در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شد و بهتر نبود که او با سرخپوشان تمریناتش را ادامه می‌داد، گفت: این موضوع سلیقه‌ای است و من هیچ وقت دوست ندارم به عقب برگردم و پرسپولیس بازیکنانی که می‌خواهد به این تیم کمک کنند نه بازیکنانی که قبلا در این تیم بوده‌اند و بخواهیم به عقب برگردیم.

درخشان در مورد صحبت‌های جلالی مبنی بر اینکه سایپا بهتر بازی کرد، گفت: خوشحالم که شما بازی را دیدید و سایپا کدام موقعیت را به وجود آورد که جلالی می‌گوید تیمش بهتر بازی کرده است؟! آیا سایپا روی گل ما خلق موقعیت کرد؟ ما زمانی باید این حرف را بزنیم که شش هفت موقعیت داشته باشیم. آقای جلالی تیم‌ شما برتر بود چون ۴ پاس در وسط زمین داد و خواهشا عادلانه قضاوت کن. آقای جلالی عزیز من با جرات می‌گویم که ما بیشتر موقعیت داشتم.

وی در مورد عقد قرارداد جعفرپور با پرسپولیس و مخالفت سیاسی،گفت: جعفرپور در سپاهان در دفاع راست بازی کرده و ما هم براساس نیازمان این بازیکن را جذب کردیم.

درخشان در مورد شعارهای تماشاگران و سه دستگی آنها و تاثیرات این موضوع روی تیم پرسپولیس، گفت: من ضامن سکوها نیستم و روی تیم من تاثیری نداشته است و کاری ندارم که تماشاگران چه کسی را دوست دارند و من پرسپولیس را دوست دارم و عملکرد تیمم قابل قبول است.

وی در مورد اینکه گفته بودید تیم را قهرمان می‌کنید، گفت: شما یک مصاحبه از من بیاروید که گفته باشم این تیم را قهرمان می‌کنم. من کی چنین حرفی زده‌ام.

درخشان در پاسخ به خبرنگاری که گفت: شما بعد از بازی با تراکتورسازی مدعی شدید که پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، اظهار داشت: می‌شود این مصاحبه و فایل صوتی‌اش را برایم بیاورید؟

وی در مورد اینکه چرا از میلاد کمندانی استفاده نمی‌کند آیا او پیشنهاد اروپایی دارد، گفت: من خبر از پیشنهاد اروپایی ندارم ولی بازیکن خوب و باکیفیتی است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا شرایط پرسپولیس تغییر می‌کند یا نه، گفت: هادی نوروزی، حقیقی و نوری که ۴۰ درصد تیم شما در خط حمله هستند امروز غایب بودند و مجبور شدم اومانیا را به خط هافبک بیاورم و از این بازیکن به این دلیل استفاده کردم که ییک بازیکن خارجی است چون اگر بازیکن ایرانی را در آن پست بازی می‌دادم می‌گفت پست تخصصی من نیست.

درخشان در مورد حضور ماهینی در تراکتورسازی گفت: خیلی جالب است، برخی تصمیم‌ها را ما نمی‌گیریم اما دوستان تصمیم‌هایی می‌گیرند که به نفع رقبای ما می‌شود. چرا بازیکنان خوب را به تراکتورسازی دادند چرا آنها را به نیروی زمینی و فجرسپاسی نرفتند؟ پرسپولیس همیشه مظلوم است آنها بازیکن را از ما گرفته‌اند و فهرست را مقابل تراکتورسازی گذاشتند و گفتند که بازیکنانت را انتخاب کنید.

۱۳۹۳/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...