نسخه چاپی

بیانیه دانشجویان دانشگاه تهران برای اعدام شیخ النمر

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه‌ای در حمایت از شیخ النمر(عالم بزرگ شیعه) گفت: رژیم منحوس آل سعود در اقدامی وحشیانه اقدام به اعلام حكم اعدام شیخ بزرگوار آیت الله نمر باقر النمر كرده است و سعی در تكمیل كارنامه سیاه خود دارد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه‌ای در حمایت از شیخ النمر(عالم بزرگ شیعه) گفت: رژیم منحوس آل سعود در اقدامی وحشیانه اقدام به اعلام حکم اعدام شیخ بزرگوار آیت الله نمر باقر النمر کرده است و سعی در تکمیل کارنامه سیاه خود دارد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

"در چند سال اخیر منطقه خاورمیانه آبستن حوادث مهم و تاثیر گذار بوده و در این میان نقش رژیم سعودی در سرکوب خیزش‌های مردمی در داخل و خارج از خاک خود به خوبی مشهود است.

در حوادث اخیر عربستان دیگر نتوانست چهره زشت و پلید خود را هم چون گذشته در پشت نقاب سران استکبار پنهان کند و ماهیت مرتجع و وابسته خود را در حوادثی نظیر جنگ نابرابر و ظالمانه غزه، سرکوب مسلمانان بحرین و یمن، تجهیز گروه تروریستی و ملعون داعش، دخالت در امور داخلی مصر، دامن زدن به جنگ در سوریه و سرکوب مسلمانان داخلی خود، بیش از پیش نمایان ساخت و وجهه و اعتبارش را در میان ملل آزاده جهان و حتی برخی از متحدان قدیمی‌اش از بین برد.

و اکنون این رژیم منحوس در اقدامی وحشیانه اقدام به اعلام حکم اعدام شیخ بزرگوار آیت الله نمر باقر النمر می‌کند و سعی در تکمیل کارنامه سیاه خود دارد.

ولی این رژیم غاصب باید بداند این حرکات بی‌پاسخ نخواهد بود و نه تنها شیعیان جهان بلکه مسلمانان جهان نسبت به این اقدام وحشیانه ساکت نخواهند بود و عواقب سنگینی برای این رژیم در حال زوال خواهد داشت، زیرا شیخ نمر نه تنها رهبر شیعیان عربستان بلکه رهبر مجاهدان و آزادی خواهان و آزادگان عربستان است.

و نکته جالب توجه در اینجا سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و نهادهای بین المللی ذی ربط و دولت آمریکا و برخی دول غربی است، که‌گاه و بی‌گاه به بهانه‌های واهی ایران را متهم به عدم رعایت حقوق بشر می‌کنند و در مورد این مسئله سکوت در کرده‌اند. هر چند این قبیل اقدامات برای ملت ما و ملل منطقه جدید نیست و سو استفاده ابزاری از نهادهای بین المللی سابقه‌ای طولانی دارد.

ما ایمان داریم که خون شهید هدر نمی‌رود و مسلما خون شهدای بیداری اسلامی هم هدر نخواهد رفت و دیری نباشد که با مرگ پادشاه سعودی، این رژیم، سراشیبی اضمحلال خود را سریع‌تر از همیشه طی خواهد کرد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن هشدار شدید به عربستان و ایادی آن در منطقه نسبت به انجام این عمل فجیع و غیر قابل پیش بینی دانستن عواقب این امر از وزارت امور خارجه و برخی سیاستمداران کهنه کار کشور که علی الظاهر رابطه خوبی با برخی از مقامات عربستانی نیز دارند می‌خواهیم، این اقدام را محکوم کرده و در راستای لغو این حکم ناعادلانه اقدامات عملی لازم را انجام دهند."

۱۳۹۳/۷/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...