نسخه چاپی

پودری كه ۱۷دیپلمات غربی را راهی بیمارستان كرد

ارسال بسته های حاوی پودر سمی زرد رنگ به كنسولگری ها و سفارت خانه های برخی از كشورهای غربی از جمله آمریكا در تركیه سبب تعطیلی برخی از آنها و همچنین مسمومیت تعدادی از كارمندان كنسولگری كانادا شد.

به گزارش نما، مهر به نقل از تورنتو استار، روز گذشته کنسولگری ها و سفارت خانه های کشورهایی همچون آمریکا، کانادا، بلژیک، آلمان، و فرانسه بسته هایی را دریافت کردند که این بسته ها حاوی پودر سمی به رنگ زرد بودند.

بر اساس این گزارش، کارمندان کنسولگری کانادا در استانبول اقدام به باز کردن این بسته کردند که در نتیجه آن هفت نفر از کارمندان این محل مسموم شده و راهی بیمارستان شدند.

بر همین اساس علاوه بر کارمندان کنسلولگری کانادا، ۹ نفر دیگر از سایر کنسولگری ها به دلیل مسمومیت با این گاز راهی بیمارستان شده اند.

ترکیه به دلیل حضور گسترده داعش و هواداران این گروه تروریستی در هفته های اخیر شاهد زد و خوردهای فراوانی میان مخالفان و موافقان این گروه تروریستی بوده است. علاوه بر آن تشکیل ائتلاف ضد داعش و حملات جنگنده های آنها به مواضع داعش در عراق سبب شده تا تهدیدهایی متوجه کشورهای این ائتلاف شود.

در همین رابطه روز چهارشنبه گذشته حادثه ای تروریستی در مقابل پارلمان کانادا از سوی یک فرد منتسب به عضویت در گروه داعش رخ داد که متعاقب آن تا روز گذشته در این کشور وضعیت فوق العاده برقرار بود.

۱۳۹۳/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...