نسخه چاپی

بادامچیان: دستگاه قضایی باید درماجرای اسیدپاشی قاطعانه عمل كند

در دوران فدائیان اسلام برخی به لباس زنان بی حجاب كه با وقاحت، به كوچه و خیابان می آمدند گوجه فرنگی زدند و رژیم شاه در یك توطئه به لباس چند زن اسید پاشید تا به پای اسلامگرایان بنویسد.

به گزارش نما، دکتر اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اسید پاشی یک توطئه است و امیدواریم دولت و دستگاه قضایی با همین موضع قاطعانه پشت پرده ماجرا را کشف و به اطلاع ملت برسانند.

وی درباره اسید پاشی های اخیر در اصفهان اظهار داشت: مسلما اسلام و احکام فقهی، هیچکدام اجازه این عمل زشت که آسیب جسمی و روحی به افراد ولو گناهکار دارد می آورد نمی دهد.

بادامچیان تاکید کرد: بنابر این مسلمانان متعهد، هیچگاه دست به چنین اقداماتی نمی زنند ، پس این نوع اعمال باید یک توطئه باشد که از طرف عوامل استکبار و حامیان افراطیونی چون طالبان و القاعده و داعش توصه شده و عمل می گردد و یا از طرف عواملی که طرفدار فساد و مخالف امر به معروف و نهی از منکر هستند می خواهند چهره قانونگرا و پر محبت اسلام و نظام اسلامی و متدینین را خدشه دار کنند.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: یادم هست در دوران فدائیان اسلام برخی به لباس زنان بی حجاب که با وقاحت، به کوچه و خیابان می آمدند گوجه فرنگی زدند و رژیم شاه در یک توطئه به لباس چند زن اسید پاشید تا به پای اسلامگرایان بنویسد و شهید نواب صفوی همه را منع کرد و این امر را رد نمود و توطئه خنثی شد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس افرادی مثل اکبر گنجی که اکنون در آمریکاست به عنوان حزب اللهی متعرض زنان بد حجاب می شدند و تیغ به صورت آنها می کشیدند و حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری که وزیر کشور بود و با این رفتار غیر اسلامی مخالفت می کرد متهم می ساختند.

بادامچیان تصریح کرد: حالا هم به نظرم تکرار همان توطئه ها است .

۱۳۹۳/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...