نسخه چاپی

كره‌ای‌ها كمپ تیم ملی را از چنگ ایران درآوردند!

عکس خبري -کره‌اي‌ها کمپ تيم ملي را از چنگ ايران درآوردند!

تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ كمپ خود را در سیدنی استرالیا برپا می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی ایران 11 دی ماه امسال برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 راهی استرالیا می‌شود تا 10 روز قبل از آغاز رسمی این رقابت‌ها، اردویی 10 روزه را در این کشور برگزار کند.

طبق اعلام قبلی قرار بود تیم ملی ایران اردوی 10 روزه خود را در کمپ دانشکده مک‌کوئری سیدنی برپا کند اما گویا در این زمینه در حالی که مسئولان این کمپ در حال مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان بودند، در اقدامی غیرحرفه‌ای به طور همزمان با کره جنوبی نیز به مذاکراه پرداختند که در نهایت کمپ این دانشکده در مدت حضور زمان جام ملت‌های آسیا به کره‌جنوبی اختصاص پیدا کرد.

بر همین اساس مسئولان فدراسیون نیز به تلاش‌های خود برای پیدا کردن کمپ جدید در سیدنی ادامه دادند و این مذاکرات تا به امروز به دو کمپ جدید ختم شده که در نهایت تا چند روز آینده یکی از آنها عملی خواهد شد.

*سیاست کی‌روش؛ حضور در سیدنی

پیش از این برخی رسانه‌ها حتی از حضور تیم ملی در ملبورن و سایر شهرهای استرالیا خبر داده بودند اما این امر هرگز محقق نخواهد شد چراکه سیاست کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی بر این اساس است که کمپ تیم کلی به طور قطع در سیدنی باشد چراکه بیشتر تیم‌های ملی کشورهای مختلف آسیایی در این شهر اردوهای خود را برگزار می‌کنند و این موضوع می‌تواند شرایط برگزاری بازی‌های دوستانه برای تیم ملی قبل از جام ملت‌ها را به راحتی فراهم کند.





*دو کمپ جدید با شرایط بهتر نسبت به کمپ دانشکده مک‌کوئری

کمپ دانشکده مک‌کوئری خارج از شهر سیدنی قرار گرفته و همین موضوع و فاصله مسیر طولانی بین کمپ تا ورزشگاه‌ها و هتل محل اقامت، می‌توانست برای تیم ملی دردسرهای احتمالی را ایجاد کرده و باعث پیشامد مشکلاتی از جمله خستگی بازیکنان شود که با منتفی شدن حضور در کمپ این دانشکده این مشکل نیز برطرف شد.

بر همین اساس قرار است تیم ملی ایران در زمان برگزاری اردوی خود در سیدنی، یا در کمپ تیم‌های ملی استرالیا اسکان پیدا کنند و یا مهمان یکی از کمپ‌های دولتی این شهر شوند که هر دو کمپ در شمال سیدنی هستند با این تفاوت که کمپ تیم‌های ملی استرالیا از محل اقامت و هتل برخوردار هست و کمپ دولتی این کشور، از وجود هتل برخوردار نیست.

*مسئولان به دنبال هتل 5 ستاره!

با این وجود مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در صورتی که حتی محل کمپ تیم ملی در کمپ تیم‌های ملی استرالیا نیز باشد، به هتل این کمپ بسنده نکرده و در حال حاضر به دنبال هتلی 5 ستاره در سیدنی برای اسکان تیم ملی هستند.

*در انتظار تأیید کی‌روش

در نهایت اینکه یکی از دو کمپ تمرینی فوق بعد از تأیید کی‌روش، نهایی خواهد شد و تیم ملی پس از راهی شدن به سوی سرزمین کانگوروها به طور حتم در یکی از دو کمپی که از آنها نام برده شد، استقرار پیدا خواهند کرد.

۱۳۹۳/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...