نسخه چاپی

نماینده مردم دماوند در گفتگو با نما:

عسكراولادی از اركان وحدت برای تمام نیروهای ارزشی بود

عکس خبري -عسکراولادي از ارکان وحدت براي تمام نيروهاي ارزشي بود

حمیدرضا مشهدی عباسی گفت:ایشان از خود گذشته بود. و برای منافع شخصی خود تلاش نمی كرد. دغدغه حاج آقا ، دغدغه نظام و رفاه مردم بود .

حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده مردم دماوند در گفتگو با خبرنگار نما ضمن گرامیداشت اولین سالگرد مرحوم حبیب الله عسکراولادی، از وی به عنوان یکی ارکان وحدت در نظام نام برد و گفت: نکته اساسی را باید در نظر بگیریم، برخی از نیروهای انقلاب همچون شمع بودند. در این یکسال اخیر نظام ما نیروهای برجسته و شایسته ای را از دست داده است؛ مرحوم آقای عسکراولادی و آیت الله مهدوی کنی از ارکان وحدت برای تمام نیروهای ارزشی بودند .
وی تاکید کرد: علت محور بودن مرحوم عسکراولادی که همه گروهها و تشکلات مختلف این بزرگوار را قبول داشتند، این بود که ایشان از خود گذشته بود. و برای منافع شخصی خود تلاش نمی کرد. دغدغه حاج آقا ، دغدغه نظام و رفاه مردم بود .
مشهدی تاکید کرد: همیشه در بحثهای ایشان ، بحثهای تربیتی و فرهنگی و اجرای احکام دین و ... بود. ایشان از خودگذشتگی را باور داشتند و به واقع چیزی برای خود نمی خواستند لذا همین امر موجب محور بودن ایشان شده بود. از دست دادن این عزیزان ضایعه ای برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.

۱۳۹۳/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...