نسخه چاپی

بازی كردن آندو پایانی به همه شایعات بود

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: «من و تیموریان هیچ تماسی با هم نداشتیم و مشكل خاصی در این زمینه وجود ندارد. او دیشب هم در تركیب تیم به میدان رفت و به همه شایعات پایان داده شد.»

به گزارش نما، بهرام افشارزاده درباره نتیجه دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: «من به دلیل سرماخوردگی شدیدی که داشتم نتوانستم به استادیوم بروم. به هر فوتبال همین است ولی پس از بازی که با مسئولان تیم صحبت کردم آنها اعتقاد داشتند که استقلال خوب بازی کرد و در هر صورت نتیجه با تساوی به پایان رسید.»



وی در این خصوص که قهرمانی نیم فصل استقلال با این نتیجه از دست رفت افزود: «انشاءالله برای بازی بعدی آماده تر می شویم و خیلی از تیم ها در نیم فصل قهرمان شدند اما در پایان فصل رتبه ای بهتر از چهارمی و پنجمی به دست نیاوردند. »



مدیرعامل استقلال ادامه داد: «اگر دقت کرده باشید 4، 5 بازیکن ما برای این دیدار آسیب دیده بودند و ما با ترکیب کامل به مصاف صبای قم نرفتیم.»



افشارزاده در این باره که هواداران استقلال اعتراض جزیی هم به نتیجه رقم خورده داشتند گفت: «به هر حال هیچ مربی دوست ندارد پیروز از میدان خارج نشود و بازیکنان استقلال تلاش می کنند در بازی آینده جبران این نتیجه را بکنند.»



وی درباره آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان هم یادآور شد: «ما هیچ تماسی با هم نداشتیم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. او دیشب هم در ترکیب تیم به میدان رفت و به همه شایعات پایان داده شد.»



مدیرعامل استقلال در این خصوص که پنجشنبه گذشته به کدامیک از بازیکنان پول پرداخته شده و به کدامیک نه توضیح داد: «طرح اینگونه سئوالات باعث می شود ما تمرکزمان را از دست بدهیم و بهتر است شما بگذارید ما کار خودمان را انجام بدهیم.»

۱۳۹۳/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...