نسخه چاپی

مسی باز هم ركوردشكنی كرد

عکس خبري -مسي باز هم رکوردشکني کرد

ستاره‌ آرژانتینی كاتالان‌ها با هت‌تریك در دیدار مقابل سویا عنوان بهترین گلزن تمامی ادوار رقابت‌های لالیگا را از آن خود كرد.

به گزارش نما به نقل از نسیم،در ادامه رقابت‌های هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا دو دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای سویا بود و با نتیجه پرگل ۵ بر یک به برتری رسید. برای کاتالان‌ها در این دیدار لیونل مسی (۲۱، ۷۲ و ۷۸)، نیمار (۴۹) و ایوان راکیتیچ (۶۵) گلزنی کردند و تنها گل سویا را جوردی آلبا (۴۷- گل به خودی) به ثمر رساند.

شاگردان لوئیس انریکه با این برد ۲۸ امتیازی شدند و جایگاه دومی خود را از اتلتیکومادرید پس گرفتند. سویا هم با قبول این شکست ۲۳ امتیازی باقی ماند و تغییری در جایگاه پنجمی‌اش به وجود نیامد.

مسی با هت‌تریک در این بازی رکورد گلزنی تلمو زارا را شکست و نام خود را به عنوان بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های لالیگا به ثبت رساند. مسی مجموع گل‌های زده خود را به عدد ۲۵۳ رساند و این یعنی دو گل بالاتر از رکورد زارا.

همچنین بامداد امروز (یکشنبه) دپورتیوولاکرونیا میزبان رئال سوسیه‌داد بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم تقسیم امتیاز کردند. با این نتیجه سوسیه‌داد و لاکرونیا هر دو ۱۰ امتیازی شدند و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در مکان‌های چهاردهم و پانزدهم قرار گرفتند.

هفته دوازدهم لالیگا عصر امروز و امشب با دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:

رایو وایکانو- سلتاویگو
لوانته- والنسیا
الچه- کوردوبا
ویارئال- ختافه

پرونده این هفته از رقابت‌ها فردا (دوشنبه) با دیدار گرانادا- آلمریا بسته می‌شود.

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال‌مادرید با ۳۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید به ترتیب با ۲۸ و ۲۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

۱۳۹۳/۹/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...