نسخه چاپی

تعویق نشست محرمانه نتانیاهو و محمود عباس

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند كه نشست محرمانه‌ای كه بنا بود میان رئیس تشكیلات خودگردان و نخست‌وزیر صهیونیست‌ها برگزار شود، به تعویق افتاده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی در ساعات شامگاهی امروز یکشنبه مدعی شدند که نشست محرمانه‌ای که بنا بود میان رئیس تشکیلات خودگردان و نخست‌وزیر صهیونیست‌ها برگزار شود، به تعویق افتاده است.

صبح امروز خبری منتشر شد که حاکی از احتمال برگزاری دیدار محرمانه میان «بنیامین نتانیاهو» و «محمود عباس» بود؛ دیداری با هدف کاهش تنش‌های بوجود آمده در روابط طرفین به دلیل ناآرامی‌های اخیر سرزمین‌های اشغالی.

در دو هفته اخیر جوانان فلسطینی ساکن مناطق اشغالی در اعتراض به کشته شدن یک فلسطینی دیگر با گلوله تپانچه یه سرباز صهیونیست در برابر لنز دوربین، به جنبش آمدند و در چندین نوبت با چاقو و حتی خودروی شخصی به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست حمله‌ور شدند.

حلق‌آویز کردن یک راننده فلسطینی در اتوبوس خود به دست صهیونیست‌های افراطی، آتش خشم فلسطینی‌ها را شعله‌ورتر کرد و هفته گذشته دو جوان شهادت‌طلب در حالی که چاقو و سلاح گرم در دست داشتند، به یک کنیسه حمله کردند و ۵ نفر را کشتند.

«محمود عباس» این عملیات استشهادی را محکوم کرد ولی نتانیاهو گفت که این اقدام وی «ناکافی» است.

۱۳۹۳/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...