نسخه چاپی

استقلالی‌ها فردا به فكر بازی با پرسپولیس هستند

بازیكن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: استقلالی‌ها به فكر رودررو شدن با پرسپولیس هستند و می‌خواهند با شكست ما در مرحله نیمه‌نهایی بار دیگر در دربی به میدان بروند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مهدی رجب‌زاده در مورد دیدار فردا (پنج‌شنبه) مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌‌های جام حذفی اظهار داشت: لیگ مانند ماراتن می‌ماند ولی جام حذفی مسیر کوتاهی برای قهرمان شدن و رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد و اتفاقات هم در آن تاثیرگذار است.

وی با اشاره به وضعیت ذوب‌آهن پیش از دیدار مقابل استقلال تصریح کرد: از نظر روحی و روانی با توجه به نتایج هفته‌های اخیر در شرایط خوبی قرار داریم و آماده بازی با استقلال هستیم. اگر سهمیه آسیا را می‌خواهیم، باید از سد استقلال بگذریم.

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: بازی سنگینی با استقلال داریم، چون آنها در دربی نتیجه نگرفته‌اند و به فکر رودرو شدن با پرسپولیس هستند و می‌خواهند با شکست ما در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف پرسپولیس بروند و شکست در دربی را جبران کنند. دنبال کار خودمان هستیم و می‌خواهیم با منطق و تدبیر استقلال را شکست دهیم.

بازیکن ذوب‌آهن که 7 گل با تیم‌های مختلف به استقلال زده است، گفت: همه تلاش من است که ذوب‌آهن برنده این دیدار شود و به فکر آمار و ارقام نیستم. اگر فرصتی برای گلزنی بدست بیاورم، دوست دارم گل بزنم ولی هدف اصلی موفقیت ذوب‌آهن است.

رجب‌زاده در خصوص عملکرد ضعیف خط دفاعی استقلال عنوان کرد: هیچ دفاعی در ایران ضعیف نیست چه برسد به استقلال. هر تیمی برای خود توانایی دارد و درست نیست بگوییم خط دفاع تیمی ضعیف است.

۱۳۹۳/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...