نسخه چاپی

تخریب هتل ۱۰ طبقه در تهران

عکس خبري -تخريب هتل ?? طبقه  در تهران

معاون اول قوه قضائیه گفت: اگر هنگام ساخت، هتل ۱۰ طبقه جاجرود توسط مسئولان دیده می‌شد و از ساخت هتل جلوگیری می‌كردند اكنون مجبور نبودیم آن را تخریب كنیم.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای در همایش حفاظت منابع طبیعی، حفظ محیط زیست و اراضی کشور به موضوع زمین‌خواری در سال‌های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: منظور از زمین‌خواری این است که زمینی را تصرف کنند و پس از تغییر کاربری آن را به فروش رسانده و در فرآیندی غیرقانونی مبلغ بسیاری کسب شود.

وی همچنین با اشاره به ساخت هتل ۱۰ طبقه جاجرود در حومه شهر تهران، اظهار کرد: اگر هنگام ساخت، هتل مذکور توسط مسئولان دیده می‌شد و از ساخت هتل جلوگیری می‌کردند اکنون مجبور نبودیم آن را تخریب کنیم.

معاون اول قوه قضائیه بر انجام اقدام به‌موقع توسط دستگاه‌ها تأکید کرد و افزود: زمین، مرتع، جنگل و ساحل متعلق به تمام مردم و نسل امروز و آینده است. باید بدانیم انفال عمومی متعلق به یک دولت و وزارتخانه نیست و اموال ملی محسوب می‌شود بنابراین نیازمند برنامه‌ریزی بین دستگاهی است.

وی هماهنگی تمام دستگاه‌ها در جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز را مهم خواند و یادآور شد: دستگاه‌ها اقدام لازم را باید به‌موقع انجام دهند و در راستای صیانت و مدیریت محیط زیست، جنگل و ساحل دریا حرکت ‌کنند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به کمبود نیرو و امکانات در دستگاه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از کاستی‌ها مربوط به مدیریت‌ها است و مدیر باید بتواند از زیر مجموعه خود حساب‌کشی داشته باشد.

وی مدیریت به‌روز و فعال در قسمت‌های مختلف را کم دانست و اظهار کرد: مردم انگیزه کمک به دستگاه‌ها را دارند و از این ظرفیت باید استفاده شود به شرطی که مدیریت به تلاش مردمی واکنش نشان دهد.

۱۳۹۳/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...