نسخه چاپی

گزارش تمرین امروز استقلال

تمرین امروز تیم استقلال زیر بارش باران شدید و بدون انجام كار تاكتیكی برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال که روز گذشته با شکست مقابل ذوب آهن از مسابقات جام حذفی کنار رفته بود از ساعت 16 تمرینات خود را پیگیری کرد.

*محمد قاضی به دلیل مصدومیت در تمرین امروز حضور نداشت و پژمان نوری هم از استقلال جدا شده و فردا رضایتنامه خود را دریافت خواهد کرد.یعقوب کریمی هم در تمرین امروز حضور نداشت.

تمرین امروز با توجه به باخت استقلال و نتیجه نگرفتن این تیم در هفته های گذشته حال و هوای خاصی داشت و البته تعدادی از تماشاگران استقلال با حضور در کمپ مرحوم حجازی به تشویق امیر قلعه نویی پرداختند.

* سرمربی تیم استقلال امروز زودتر از همه در محل تمرین تیمش حاضر شد و با کادر فنی این تیم در خصوص مشکلات تیمش صحبت کرد.

*امیر قلعه نویی به هنگامی که قصد داشت وارد زمین چمن شود توسط تعدای از هواداران با این سوال رو به رو شد که چه اتفاقی برای تیم افتاده است رو به رو شد. وی با تماشاگران در خصوص مشکلات تیمش و نداشتن مهره های خود در طول بازی ها صحبت کردو سپس به زمین رفت.

*وقتی سرمربی استقلال وارد زمین چمن شد بارش باران شدت گرفت تا جایی که بازیکنان از رختکن بیرون نیامدند تا سرما نخوردند. در این لحظات چند نفر از تماشاگران حامی سرمربی استقلال باز هم قلعه نویی را تشویق کردند که وی در این لحظات به اتاق مربیان رفت.

* تعدادی از بازیکنان استقلال قبل از شروع تمرین با یکدیگر صحبت می کردند که در این شرایط حساس نباید پشت امیر قلعه نویی خالی شود و باید همه نتایج ضعیف تیم را قبول کنیم.البته برخی از بازیکنان هم نسبت به این موضوع بی تفاوت بودند.

*بعد از گذشت چند دقیقه که بارش باران کمتر شد بازیکنان به زمین آمدند و زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. قلعه نویی در این دقایق هیچ صحبتی با بازیکنان انجام نداد. بازیکنان اصلی که در ترکیب بازی روز گذشته حضور داشتند تنها دور زمین دویدند و به علت بارش باران زود محل تمرین را ترک کردند.بازیکنان ذخیره هم به علت بارش باران تمرین نکردند و سپس ورزشگاه را ترک کردند. حنیف عمران زاده در تمرین امروز تنها نظاره گر تمرین بود.وی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی است.

تمرینات تیم استقلال فردار مجددا پیگیری می شود و آبی پوشان فردا ساعت 15:30 برنامه های تاکتیکی را پیگیری می کنند.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در چارچوب لیگ برتر به مصاف راه آهن می رود.

۱۳۹۳/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...