نسخه چاپی

عصبانیت آل خلیفه از عدم مشاركت بحرینی‌ها در انتخابات

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینكه آل خلیفه آپارتاید مذهبی را در بحرین ایجاد كرده است،‌ گفت: انتخابات برگزار شده اخیر در بحرین ظلمی آشكار با ظاهری دموكراتیك بود.

به گزارش نما، محمدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: حکومت بحرین برای فریب افکار عمومی جهان از حربه انتخابات استفاده کرد تا نشان دهد در این کشور انتخابات وجود دارد و مخالفین می‌توانند از طریق روش‌های دموکراتیک خواسته‌هایشان را دنبال کنند.

وی افزود:‌ در محتوا و عمل، آل خلیفه یک آپارتاید مذهبی را در بحرین ایجاد و کوشیده تا اکثریت جامعه را نادیده بگیرد و انتخابات را طوری مدیریت کرده که اقلیت بر اکثریت تعیین سرنوشت کنند.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: انتخابات اخیر در بحرین به شدت مورد اعتراض مردم و محافل سیاسی و مذهبی قرار گرفته و هیچ یک از آنها نپذیرفتند که به نام آزادی و دموکراسی آپارتاید مذهبی در کشورشان اعمال شود و به همین جهت در انتخابات اخیر مشارکتی نداشتند چون این انتخابات ظلمی آشکار با ظاهری دموکراتیک بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: عدم مشارکت مردم بحرین در انتخابات باعث عصبانیت حکومت آل‌خلیفه شده و این رژیم سعی کرده تا این عصبانیت را با حمله به رهبران سیاسی و هجوم به منازل علما نشان دهد.

نقوی‌حسینی در پایان خاطرنشان کرد: آل خلیفه بداند که حمله به منزل رهبران سیاسی و مذهبی مردم بحرین زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و اصول اولیه دموکراسی است و چنین اقدامی از نظر ما محکوم است.

۱۳۹۳/۹/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...