نسخه چاپی

«شیار ۱۴۳» میلیاردی شد

عکس خبري -«شيار ???» ميلياردي شد

فیلم سینمایی «شیار۱۴۳» پس از ۱۸ روز اكران عمومی در سینماهای تهران و شهرستان در مجموع یك میلیارد و ۲۰ میلیون تومان فروش داشته است.

به گزارش نما، علی سرتیپی مدیرعامل شرکت تولید و پخش فیلمیران در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص آمار فروش «شیار ۱۴۳» به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار گفت: فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» پس از ۱۷ روز اکران در سینماهای تهران و شهرستان؛ توانست به فروش یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان برسد.

وی افزود: فروش این فیلم در تهران با داشتن ۳۱ سالن سینمایی ۶۰۰ میلیون تومان و در شهرستان با داشتن ۴۵ سالن سینمایی ۴۲۰ میلیون تومان شده است.

اکران این فیلم سینمایی از تاریخ پنجشنبه ۲۱ آبان ماه به سرگروهی سینما آزادی آغاز شد و قرار است در شهرهای فاقد سینما نیز اکران شود.

این فیلم داستان بانویی با نام الفت است که فرزندش به جبهه رفته و او سال هاست چشم به راه اوست تا اینکه این چشم به راهی با خبری به پایان می رسد.

فیلم «شیار ۱۴۳» اثر تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر بوده است. در این فیلم سینمایی مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، یداله شادمانی، سامان صفاری، زهرا مرادی، مهیا دهقانی، حسام بیگدلو بازی کرده اند.

۱۳۹۳/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...