نسخه چاپی

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با نما:

این حركات شایسته دولت اعتدال نیست

عکس خبري -اين حرکات شايسته دولت اعتدال نيست

سید باقر حسینی گفت: میدان دادن برای فضای نقد و انتقاد سازنده به نفع نظام است. زیرا در فضای انتقاد ، نقاط قوت و ضعف مشخص می شود.

سید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما در واکنش به لغو برنامه سخنرانی برخی از نمایندگان اصولگرا در دانشگاهها گفت : به هرجهت در کشور ما باتوجه به شعار اعتدالی که جناب آقای روحانی دادند، باید شرایط را برای همه کسانی که زیر پرچم این نظام فعال هستند و با هدف رفع ایرادات و اشکالات انتقاد می کنند، فراهم کرد و به آنها هم میدان داده شود.
وی افزود: البته میدان دادن برای فضای نقد و انتقاد سازنده به نفع نظام است. زیرا در فضای انتقاد ، نقاط قوت و ضعف مشخص می شود، چرا که ممکن خیلی از مدیران نقاط ضعف و قوت خود را نشناسند. البته طبیعی است که وقتی انسان کاری را انجام می دهد، شاید متوجه درصد خطای خود نباشد. حسینی تصریح کرد: انتقاد باعث می شود که مدیران متوجه خطای خود شوند ، به هرجهت راهکارهایی که ارایه می شوند به نوعی کمک کننده است؛ شایسته بود که دولتی که شعارش اعتدال است اعتدالگرایانه عمل کند و فضا را برای اظهار نظر هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان فراهم کند. متاسفانه لغو برخی سخنرانی ها در دانشگاهها، جالب نبود و هم خوانی با شعار اعتدال نداشت .
لازم به ذکر است که سخنرانی میرتاج الدینی معاون پارلمانی دکتراحمدی نژاد، حمیدرضا رسایی و سید محمود نبویان نمایندگان مردم تهران در مجلس و همسر شهید علی محمدی به مناسبت روز دانشجو در چند دانشگاه کشور لغو شد.

۱۳۹۳/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...