نسخه چاپی

وحید طالب لو در گفتگوی اختصاصی با نما:

پیشنهاد بازگشت به استقلال را رد نخواهم كرد/به خاطر استقلال از شكایت300میلیونی صرف‌نظر كردم

عکس خبري -پيشنهاد بازگشت به استقلال را رد نخواهم کرد/به خاطر استقلال از شکايت300ميليوني صرف‌نظر کردم

بازیكن سابق استقلال گفت:اگر به مسائل مالی فكر می‌كردم كه طلب 300 میلیونی‌ام از این باشگاه را كه مربوط به 4 سال پیش است با شكایت پس می‌گرفتم.

علیرضا حاجی میرزابابا – به گزارش نما ،بعد از رفتن سید مهدی رحمتی از استقلال بسیاری از هواداران و کارشناسان انتظار داشتند وحید طالب لو که سابقه درخشانی در استقلال داشت به این تیم بازگردد و دوباره شماره یک آبی پوشان شود اما این اتفاق نیافتاد و امیر قلعه نویی دل به محسن فروزان بست. عملکرد پرفراز و نشیب محسن فروزان با توجه به دوگلی که در دربی و 4 گلی که در آخرین بازی آبی پوشان مقابل هم نام خوزستانی خود خوردند باعث شد تا بار دیگر در نیم فصل  و زمان نقل و انتقالات باز هم نام طالب لو بر سر زبان استقلالی ها بیافتاد.

خودت علاقه دارد بار دیگر پیراهن استقلال را بپوشی؟
من سال‌های زیادی برای استقلال بازی کردم و اگر شرایطی مهیا شود تا به این تیم بازگردم، آن را رد نخواهم کرد. دوستانی تماس گرفتند برای اینکه به استقلال بازگردم اما هنوز هیچ پیشنهادی به صورت رسمی از طرف اعضای هیات مدیره و نظری جویباری مسئول نقل وانتقالات این باشگاه با من گرفته نشده که بخواهم در موردش تصمیمی بگیرم.

گفته می‌شد در ابتدای فصل به خاطر مسائل مالی حاضر به آمدن به استقلال نشدی؟
من و مشکل مالی با استقلال؟! اگر به مسائل مالی فکر می‌کردم که طلب 300 میلیونی‌ام از این باشگاه را که مربوط به 4 سال پیش است با شکایت پس می‌گرفتم. بازیکنان خارجی به استقلال آمدند و به رغم اینکه برای این تیم بازی زیادی هم نکردند با شکایت در فیفا توانستند به پول‌شان برسند. اما من به دلیل علاقه‌ام به استقلال از شکایتم صرف‌نظر کردم.

هواداران دراین چند هفته علاقه شدیدی برای بازگشت دوباره ات به استقلال نشان داده اند؟
از همه آنها ممنون هستم. مطمئنا این علاقه دو طرفه است. من هم هواداران استقلال را دوست دارم. در تمام سال‌هایی که در تیم پرطرفدار بازی کردم همیشه مورد حمایت هوادارن بودم. اما همانطور که گفتم تا موقعی که پیشنهاد رسمی به دست من نرسد نمی‌توانم در خصوص بازگشتن به این تیم نظری بدهم. بالاخره سوی دیگر این موضوع باشگاه استقلال است.

راه آهن مشلکات رنگارنگی را این فصل تجربه می کند،با این تمرکز راه آهن می تواند با تمرکز به کار خود ادامه دهد؟
‌ متاسفانه این برای فوتبال ما خیلی بد هست که تکلیف یک باشگاه قدیمی و پرسابقه بعد از این همه مدت مشخص نشده است. من نمی‌دانم چه کسی مقصر است که راه‌آهن هنوز دچار مشکل است اما امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود. در ابتدای فصل به همراه یک عده از بازیکنان قدیمی دور هم جمع شدیم و حمید استیلی پا پیش گذاشت تا این تیم به فعالیتش ادامه دهد.

بازیکنان چه کمکی به مدیریت باشگاه کردند؟
برای آنکه باشگاه کارش را شروع کند ما پول‌های پارسال خود را نگرفتیم و قرارداد این فصل‌مان را نیز نصف کردیم تا این باشگاه با قدمت و بازیکن ساز از بین نرود. ولی مشکلات با وجود اینکه به نیم فصل رسیدیم حل نشده و کماکان به قوت خود باقی است. امیدوارم با مساعدت مسئولان مشکلات انتقال باشگاه رفع شود و استیلی هم برگردد تا کارش را شروع کند.

درباره نتایج نه چندان خوب راه‌آهن در نیم‌فصل نخست چه نظری داری؟
بالاخره وقتی تکلیف باشگاه مشخص نشده و هر روز خبر جدیدی به گوش می‌رسد قطعا بازیکنان تیم نمی‌توانند با آرامش ذهنی و تمرکز کافی تمرین و بازی کنند. ما در ابتدای فصل دیرتر از سایر تیم‌ها جمع شدیم و تمرینات‌مان را آغاز کردیم. به مرور شرایط‌‌مان بهتر شد و پیش از اینکه لیگ به خاطر بازی دوستانه تیم ملی با کره‌جنوبی دچار وقفه شود توانستیم در چند بازی نتایج بسیار خوبی بگیریم. در دو بازی آخر هم برابر استقلال و نفت تهران که هر دو تیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هستند نیز با اختلاف یک گل نتیجه را واگذار کردیم.

با این اوضاع و شرایط راه آهن در نیم فصل دوم می تواند بهتر کار کند؟
فکر می‌کنم بایستی تمرکز باشد تا بتوانیم نتیجه بگیریم. الان که لیگ با تعطیلی زیادی روبه‌رو شده و همه تیم‌ها در حال یارگیری هستند متاسفانه ما فعالیت‌های خود را تعطیل کرده‌ایم در حالی که در حال حاضر بایستی نقاط ضعف‌مان را شناسایی کنیم و در پست‌هایی که دچار مشکل هستیم بازیکنان خوبی را به تیم اضافه کنیم اما داریم وقت را از دست می‌دهیم. وقتی دیر وارد بازار نقل‌وانتقالات شویم بازیکنان خوب جذب تیم‌های موردنظرشان شده‌اند و طبیعتا ما با چالش مواجه خواهیم شد.

۱۳۹۳/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...