نسخه چاپی

كامرون: انگلیس پس از آمریكا بیشترین حملات را علیه داعش دارد

عکس خبري -کامرون: انگليس پس از آمريکا بيشترين حملات را عليه داعش دارد

نخست وزیر انگلیس اعلام كرد لندن در حملات هوایی گروه تروریستی داعش نقش مهمی ایفا می كند و از نظر حجم حملات هوایی علیه مواضع داعش پس از آمریكا در رتبه دوم قرار دارد.

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس اعلام کرد لندن در حملات هوایی علیه گروه داعش نقش مهمی ایفا می کند و از نظر حجم حملات هوایی علیه مواضع داعش پس از آمریکا در رتبه دوم قرار دارد.

نخست وزیر انگلیس در واکنش به رویدادهای فاجعه بار اخیر در سیدنی استرالیا و پیشاور پاکستان - که با انگیزه های افراطی انجام شدند - ادعا کرد غرب در حال حاضر "در کشمکش با نسل خود " قرار دارد.

کامرون با ستایش از شجاعت استرالیایی ها با خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد و افزود:" هیچ نظام اعتقادی در جهان وجود ندارد که بتواند چنین اقدامات تروریستی را توجیه کند."

نخست وزیر انگلیس بارها از تعهد لندن برای مبارزه با تروریسم و آمادگی برای مشارکت در ائتلاف به رهبری آمریکا در جنگ علیه داعش در سوریه و عراق خبر داد. این در حالی است که آمریکا همچنان در حال انجام حملاتی علیه مواضع داعش است و 85 درصد از حملات هوایی چند ملیتی علیه تکفیری ها را انجام می دهد.

در همین حال حال، شبکه تلویزیونی بی بی سی به نقل از کامرون گزارش داد:" انگلیس
پس از آمریکا بیشترین حجم حملات را علیه دولت اسلامی انجام می دهد."

"مایکل فالون" وزیر دفاع انگلیس نیز اعلام کرد:"در حال حاضر نقش ما جدا از انجام حملات هوایی بیشتر معطوف به آموزش است. در مجموع، این اقدام با هدف خنثی کردن خودروها و کامیون های بمب گذاری شده و بمب های کنار جاده ای انجام می شوند."

۱۳۹۳/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...