نسخه چاپی

تشییع پیكر قهرمان وزنه برداری ایران و آسیا

عکس خبري -تشييع پيکر قهرمان وزنه برداري ايران و آسيا

پیكر شادروان علی محبی وزنه بردار پرافتخار استان فارس و كشور در میان حضور گسترده مردم، مسئولان و ورزشكاران به خاك سپرده شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ پیکر شادروان علی محبی وزنه بردار پرافتخار استان فارس و کشور امروز چهارشنبه در میان حضور گسترده و حزن و اندوه مردم ، ورزشکاران، مسئولان و دست اندر کاران ورزش و جوانان فارس و دیگر مسئولان استانی در قطعه نام آوران دارلرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

علی محبی که متولد شیراز بود درحالی که 25 سال از عمرش می گذشت یک روز پس از برگزاری هفته سوم لیگ وزنه برداری کشور (دوشنبه 24 آذر ماه ) که با تیم حفاری اهواز روی تخته رفته بود در منزل خود در شیراز دچار گاز گرفتگی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

زنده یاد محبی سال 1388همراه با تیم مناطق نفت خیز جنوب مدال طلای رقابت‌های وزنه برداری جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد و در سال‌های 1389 و 1390 با کسب عنوان قهرمانی دسته 94 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور، مدال طلای جام نامجو را از آن خود کرد.

محبی که سابقه چندین سال حضور در اردوهای تیم ملی را داشت توانسته بود در مجموع با بالابردن 392 کیلو گرم وزنه، رکورد خوبی را از خود بر جای بگذارد.

وی همیشه سعی کرد در جوانی همچون یک پهلوان رفتار کند و حضور گسترده مردم به ویژه مسئولان و ورزشکاران درمراسم خاکسپاری او نشان داد که سه چراغ سفید را که بارها در میادین مختلف با بلند کردن وزنه برایش روشن شده بود این بار مردم به پاس قدرانی از رسم مردانگیش روشن کردند.

پایگاه خبری و جامعه ورزش و جوانان فارس فقدان این قهرمان با تعصب را به خانواده این ورزشکار عزیز و جامعه وزنه برداری استان فارس و کشور تسلیت می گوید.

۱۳۹۳/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...