نسخه چاپی

دختر كاسترو : كوبا اجازه بازگشت به سرمایه‌داری را نخواهد داد

عکس خبري - دختر کاسترو : کوبا اجازه بازگشت به سرمايه‌داري را نخواهد داد

دختر رییس جمهوری كوبا می‌گوید كه كوبا از اصول سوسیالیستی خود دفاع كرده و با وجود سیاست تنش زدایی با آمریكا، كشورش به دوران سرمایه داری برنخواهد گشت.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از رویترز، مریلا کاسترو دختر رائول کاسترو، رئیس جمهور کوبا هرگونه تصور در مورد فعالیت آزادانه شرکتهای امریکایی را در کوبا رد کرد.

مریلا نماینده پارلمان کوبا است.

وی به خبرگزاری رویترز گفت: مردم کوبا خواستار بازگشت به سرمایه داری نیستند... ما پنجاه و شش سال را پشت سر گذاشتیم .. ما دوست داریم بگوییم یک کشور در حال انقلاب هستیم و سعی داریم سوسیالیسم برقرار کنیم و ما بخشی از تنها یک حزب را تشکیل می دهیم که آن حزب کمونیست است.

مریلا در وقت استراحت نمایندگان در پایان نشست روز جمعه با اشاره به فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا گفت: بعضی ها می گویند که فیدل سرسخت است ، رهبران کوبا سرسخت هستند ولی تجربه به ما این درس مهم را آموخته است که نباید از اصول خود دست بکشیم.

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا درباره عادی سازی روابط با کوبا سخنرانی کرد و گفت: ما در حال پایان دادن به رویکرد تاریخ‌گذشته خود با کوبا هستیم.

وی افزود: ما در دهه‌های گذشته از دموکراسی و حقوق بشر در کوبا حمایت کردیم. رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: ما دوران جدیدی از روابط با کوبا را آغاز خواهیم کرد.

باراک اوباما گفت: گفتگوهای فوری را با دولت کوبا آغاز خواهیم کرد.

۱۳۹۳/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...