نسخه چاپی

ضرغامی: هر بسیجی یك خبرنگار شود

سید عزت الله ضرغامی گفت: بسیج بهترین ظرفیت برای ساماندهی و تربیت خبرنگاران است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، رییس سابق سازمان صداو سیما که در آیین اختتامیه همایش بین‌المللی بسیج و رسانه در محل تالار اجتماعات مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی سخن ‌می‌گفت، در ادامه تصریح کرد: من از سردار نقدی خواهش می‌کنم این ظرفیت ایجاد شود تا هر بسیجی تبدیل به یک خبرنگار شود، زیرا معتقدم که بسیج یک رسانه عظیم و موثر است.

وی ادامه داد: دومین همایش بین‌المللی بسیج و رسانه با شکوه خاصی برگزار شد و من امیدوارم دستاوردهای آن در عرصه‌های رسانه‌ای اجرایی شود.

رییس سابق سازمان صداو سیما تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی به پیش می‌رود و حضور بسیج در هر عرصه‌ای مایه قوت قلب و نشانه‌ای برای گم نکردن راه است.

ضرغامی با بیان این مطلب که رسانه نمی‌تواند تمام ابعاد فعالیت بسیج را به خوبی منعکس کند، گفت: رسانه‌ها نمی‌توانند تمام فعالیت‌های این مجموعه را آن گونه که شایسته است منعکس کنند و من هنگامی که رییس رسانه ملی بودم از نزدیک شاهد بودم که بسیج برنامه‌های زیادی را انجام می‌داد ولی ما فقط می‌توانستیم درصد کوچکی از آن‌ها را منعکس کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج به معنای واقعی شجره طیبه‌ است و ما امروز از میوه آن استفاده می‌کنیم.

رئیس سابق سازمان صداو سیما گفت: بسیج رسانه مفهومی را منتقل می‌کند که هم قالب است و هم محتوا و از این حیث درست مثل عبارت جمهوری اسلامی است.

ضرغامی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند برخی می‌خواهند انقلاب اسلامی فقط در حد یک نام باقی بماند و محتوای آن خالی شود و به همین دلیل بسیج رسانه باید با این رویکرد مقابله کند و وظیفه خود را در این عرصه با ساماندهی نیروهای کارآمد انجام دهد.

وی در بخشی از صحبت‌هایش عنصر شجاعت را به عنوان عنصر اصلی بسیج معرفی کرد.

رییس سابق سازمان صداوسیما گفت:‌ رسانه‌ای مانند صداوسیما مجموعه‌ای از همه فعالان رسانه‌ای را گرد هم آورده و اگر اکثریت این بدنه بسیجی باشند می‌توان مطمئن بود که مسیر به درستی به پیش می‌رود.

۱۳۹۳/۹/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...