نسخه چاپی

دومین حركت جهانی مسلمانان در مشهد

دبیرستان میقات الرضا(ع) خراسان ضوی گفت: بزرگترین راهپیمایی زائران پیاده امام رضا(ع) پس از اربعین حسینی با شعار لبیك یا امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، عباس ذوالفقاری، دبیر ستاد میقات الرضا(ع) خراسان رضوی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری بزرگترین راهپیمایی زائران پیاده امام رضا(ع) و آمادگی کامل پایگاه‌های میقات الرضا(ع) برای استقبال زائران داخلی و خارجی افزود: بزرگترین راهپیمایی زائران پیاده امام رضا(ع) پس از اربعین حسینی با حضور بیش از ۲۰۰ هزار زائر با شعار لبیک یا امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در تمامی پایگاه‌های میقات الرضا(ع) استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، سمنان،مازندران و گلستان، امکانات گرمایشی، پذیرایی با توجه به شرایط منطقه با حضور روحانیان برای پاسخگویی به سئولات وشبهات مذهبی وفرهنگی ارائه می شود.

ذوالفقاری، اشاره کرد: در پایگاه‌های استان خراسان رضوی بروشور‌های راهنمای گام‌های آسمانی تا امام مهربانی، آموزش مسیر راه‌ها و پرسش‌نامه برای زائران و مدیران کاروان طراحی و بین زائران پیاده توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: در ایام شهادت امام رضا(ع) اقدامات لازم در خصوص تمامی امورات هماهنگی، ساخت و ساز، نظارت و بهره‌برداری کل مسیر و راه‌های ورودی به مشهد مقدس سازماندهی شده است.

۱۳۹۳/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...