نسخه چاپی

انهدام باند توزیع مواد روانگردان

پلیس شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی با انهدام باند توزیع مواد روانگردان، سه كیلوگرم شیشه را قبل از توزیع كشف كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر صنعتی توسط فردی سابقه دار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ «سیدحسن حسینی» افزود: تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از رد زنی های اطلاعاتی، سوداگر مرگ را شناسایی و بصورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی ادامه داد: پس از یک سری تحقیقات نامحسوس با بدست آمدن اطلاعاتی مبنی بر جابجایی مواد با یک دستگاه پراید از یکی از شهرهای مجاور به شهر نیشابور، بلافاصله دو تیم از ماموران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

حسینی گفت: ماموران با کنترل مبادی ورودی شهر نیشابور، خودرو پراید حامل مواد افیونی را شناسایی و در یک اقدام ضربتی قبل از متواری شدن، آن را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی دقیق خودروی پراید، مقدار تقریبی سه کیلو گرم مواد مخدر روانگردان از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

حسینی با اشاره به دستگیری دو همدست دیگر این سوداگر مرگ گفت: امروزه تبلیغات گمراه کننده و اغواگرانه دشمنان، باعث ایجاد باورهای غلط در خصوص مواد روانگردان بخصوص شیشه و نیز سبب گرایش بسیاری از جوانان ناآگاه به سمت این مواد شده در حالیکه این ماده مهلک به دلیل ترکیبات اسیدی و شیمیایی، آثار جبران ناپذیر جسمی و روانی را به فرد تحمیل می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور به جوانان توصیه کرد، برای شاد زیستن نیازی به مصرف مواد مخدر نیست زیرا شادی و لذت مصرف مواد مخدر به سرعت جای خود را به غم، اندوه و ذلت خواهد داد و نیز خانواده ها باید برای مصون ماندن فرزندان از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، مهارت رفتار قاطعانه و قدرت نه گفتن را در مقابل پیشنهادات نادرست آموزش دهند.

۱۳۹۳/۹/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...