نسخه چاپی

نهمین اجلاس مشترك كنسولی ایران و امارات چهارشنبه در ابوظبی

نهمین اجلاس مشترك كنسولی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی چهارشنبه سوم دی ماه در ابوظبی برگزار و سطح همكاری‌های فیمابین و افزایش تمهیدات و تسهیلات لازم برای اتباع دو كشور در این نشست بررسی خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در ادامه نشست‌های مشترک کنسولی بین تهران و ابوظبی در سنوات گذشته و بر اساس توافقات به عمل آمده مقرر شد نهمین اجلاس مشترک کنسولی بین جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی چهارشنبه هفته جاری (سوم دی ماه 1393) در سطح معاونان کنسولی وزاری امور خارجه دو کشور همسایه، در ابوظبی برگزار شود.

در این نشست موضوعات مختلف کنسولی و نتایج توافقات گذشته پیگیری و بررسی خواهد شد و همچنین به منظور ارتقای سطح همکاری‌های فیمابین و افزایش تمهیدات و تسهیلات لازم برای اتباع دو کشور راهکارهای مختلف مورد تبادل نظر و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

* گفتنی است که هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک کنسولی دو کشور اواخر مهر ماه سال گذشته (۳۰ مهر و اول آبان) در تهران برگزار و راه‌های مبارزه با مواد مخدر و داروهای روان گردان و نحوه اجرایی کردن تفاهم بین دو کشور مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. دو طرف در اجلاس قبلی بر ضرورت اجرایی کردن توافقات قبلی مبنی بر تسهیل و تسریع روادیدهای سیاسی و خدمت تأکید کرده بودند.

۱۳۹۳/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...