نسخه چاپی

گریۀ یك داعشی در دیدار با قربانیان جنایت خود +عكس

عکس خبري -گري? يک داعشي در ديدار با قربانيان جنايت خود +عکس

یك شبكه تلویزیونی عراقی تصاویر یكی از عناصر تروریست داعش را كه اقدام به انفجار بمب در منطقه‌ای مسكونی در این كشور كرده بود، در هنگام روبه رو شدن با بازماندگان این جنایت پخش كرد.

به گزارش نما به نقل از العالم، این تروریست در حالی که دستبند به دست داشت و توسط یک نیروی امنیتی عراقی محافظت می شد به همان جایی که ماه گذشته عملیات تروریستی انجام داده بود برده شد تا با قربانیان و بازماندگان جنایت خود روبرو شود.

در این صحنه دردناک که توسط دوربین های رسانه ها به بینندگان منتقل شد، تروریستی که به جنایت خود اعتراف کرده با چشم گریان با مردی روبرو می شود که پاهای خود را در انفجار از دست داده و روی صندلی چرخ دار می نشیند.

خانواده قربانیان این انفجار علاوه بر لعن و نفرین فرد تروریست گفتند که آرزو دارند او را به خاطر اعمال زشت علیه مردم بیگناه تکه تکه کنند.

"احمد حسن" خبرنگار همراه این تروریست گفت: هدف از این مواجهه نشان دادن این حقیقت است که عوامل حملات تروریستی بالاخره به چنگ عدالت خواهند افتاد و ابراز امیدواری کرد که این برنامه سهمی در بیدار کردن وجدان جنایتکاران داشته باشد تا شاید دست از اقدام زشت خود بردارند.

افسر بلندپایه سازمان اطلاعات و امنیت عراق که در این تصویر برداری حضور داشت نیز گفت: بیشتر تروریست ها هنگامی که قربانیان خود را می بینند از جنایت های خود پشیمان می شوند از این رو تروریست ها با دیدن عواقب جنایت هایشان شاید قبل از ارتکاب اعمال تروریستی به عاقبت آن بیندیشند.

۱۳۹۳/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...