نسخه چاپی

تغییر نام سردار حجازی در صدای آمریكا! + عكس

در حالی مجری این برنامه مدعی دارا بودن اطلاعات معتبر از پشت پرده سیاست و قدرت در ایران میباشد كه از یك جستجوی ساده اینترنتی برای به دست آوردن نام یكی از مشهورترین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز عاجز است

به گزارش نما به نقل از جام، مهدی فلاحتی که در برنامه پیشین خود در شبکه صدای آمریکا مدعی درگذشت آیت الله موحدی کرمانی شده بود، در جدیدترین گاف خود با انتشار تصویر تعدادی از مسئولان جمهوری اسلامی نام سردار " سید محمد حجازی" معاون آماد،پشتیبانی وتحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح را " محسن حجازی" ذکر کرد!

وی که در توجیه گاف خود در اعلام درگذشت آیت الله موحدی کرمانی گفت: " من همیشه اسامی [آیت الله] مهدوی کنی و [آیت الله] موحدی کرمانی دچار مشکل هستم و این دو نام را همیشه با یکدیگر اشتباه می کنم! " باید منتظر ماند تا معلوم شود وی نام سردار حجازی را با چه فرد دیگری اشتباه گرفته است!

4645.jpg

در حالی مجری کمونیست این برنامه مدعی دارا بودن اطلاعات معتبر از پشت پرده سیاست و قدرت در ایران میباشد که از یک جستجوی ساده اینترنتی برای به دست آوردن نام یکی از مشهورترین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز عاجز است و با توجه به اصولی که در منشور صدای امریکا به آن ها تصریح شده است، مسؤولان این رسانه دولتی خود را متعهد دانسته اند که در صورت آشکار شدن عدم اعتبار اطلاعات ارائه داده شده به مخاطبان، در اسرع وقت اشتباه خود را تصحیح کنند.

مهدی فلاحتی همان کسی است که پس از افشای اقدام غیراخلاقی اش در تجاوز به یکی از همکاران زن خود در شبکه صدای امریکا (الهام ستاکی) برای مدتی مقابل دوربین این شبکه ظاهر نمی شد. نامبرده از جمله کارمندان بسیار فاسد رسانه دولتی امریکاست که همکاران سابقش از اعتیاد، شرب خمر و هوسرانی های او خاطره های زیادی نقل می کنند ولی در عین حال -به قول همکاران سابقش- به دلیل «زرنگ بازی و گوش به فرمانی» توانسته است در طول این سال ها جایگاه خود را در صدای امریکا حفظ کند و از اخراج در امان بماند.

یادآور می شویم فلاحتی از اعضای شاخص تیم "ستاره درخشش" (سرپرست بهائی بخش فارسی VOA) می باشد و تعداد زیادی از کارمندان اخراجی صدای امریکا، زیرآب زنی های او را عامل قطع همکاری خود با این شبکه اعلام می کنند و تخصص او سناریوسازی و داستان پردازی علیه شخصیت های انقلابی و مذهبی ایران است که همین ویژگی باعث شده تا مدیران شبکه صدای امریکا مأموریت اجرای برنامه ای با نام "صفحه آخر" را به او محول کنند.

۱۳۹۳/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...