نسخه چاپی

اصلاح طلبان ار مفسدان خودشان اعلام برائت كنند

عکس خبري -اصلاح طلبان ار مفسدان خودشان اعلام برائت کنند

عضو شورای مركزی فراكسیون اصولگرایان مجلس گفت: علت اختلاف اساسی اصولگرایان با رئیس‌ جمهور قبل، بر سر دو مسئله اسفندیار رحیم‌ مشایی و محمدرضا رحیمی بود كه سوابق این امر روشن است و كسی نمی‌تواند آن را مخدوش كند و هیچ فرد اصلاح‌طلبی پیگیر موارد مذكور نبوده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره‌برداری برخی از اصلاح‌طلبان از ماجرای حکم صادر شده برای معاون اول دولت قبل اظهار داشت: سوابق کار و پرونده معاون اول دولت قبل (محمدرضا رحیمی) و مسائل مربوط به آن روشن است و مشخص است که چه کسانی پیگیر مفاسد صورت گرفته توسط وی بودند.

وی افزود: احمد توکلی، الیاس نادران و علیرضا زاکانی نمایندگانی از این دست بودند که در مجلس پرونده محمدرضا رحیمی را پیگیری می‌کردند و علت آن هم روشن است، این نمایندگان مفسده‌ای در حوزه مالی و سیاسی ندارند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان و برخی از افراد دیگر به دنبال بهره‌برداری سیاسی از مسائل هستند و منتظرند تا از هر گونه اتفاقی به نفع خود بهره‌برداری کنند.

نجابت تصریح کرد: علت اختلاف اساسی اصولگرایان با رئیس‌ جمهور قبل، بر سر دو مسئله اسفندیار رحیم‌ مشایی و محمدرضا رحیمی بود که سوابق این امر روشن است و کسی نمی‌تواند آن را مخدوش کند و هیچ فرد اصلاح‌طلبی پیگیر موارد مذکور نبوده است.

وی همچنین اضافه کرد: اگر اصلاح‌طلبان به دنبال برخورد با مفاسد هستند شاید بتوان به آنها توصیه کرد که مفاسد را در حوزه کاری زمان بر سر کار بودن خودشان پیگیری کنند که پرونده‌های مفتوح زیادی هم در ارتباط با آن زمان وجود دارد و در این موقع است که می‌توان فهمید چه کسی مرد میدان است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: مبارزه با فساد کار خطیری است و علت آن هم این است که دستگاه‌های فاسد علیه فرد پیگیری‌‌کننده در حوزه‌های مختلف اقدامات زیادی را صورت می‌دهند و امر مبارزه با فساد کاری بسیار پرهزینه است و همه کس مرد این میدان نیستند.

نجابت در پایان یادآور شد: همگان می‌دانند وقتی که فردی وارد حوزه مبارزه با فساد شود، باید از بسیاری از مسائل دست بکشد و از آن چشم‌پوشی کند، چراکه مفسدان علیه آن شخص وارد عمل می‌شوند.

۱۳۹۳/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...