نسخه چاپی

تازه ترین اظهارات وكیل مهدی هاشمی‬

وكیل مدافع مهدی هاشمی گفت: منتظر ابلاغ دادگاه برای ارائه آخرین دفاعیات هستیم.

به گزار ش نما ، «سیدمحمود علیزاده طباطبایی» با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده «مهدی هاشمی»، به باشگاه خبرنگاران گفت: آخرین دفاعیات هنوز از ما گرفته نشده است.

وی ادامه داد: ما منتظر ابلاغ دستگاه قضا برای ارائه آخرین دفاعیات در دادگاه هستیم.

وکیل مدافع مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: هفته گذشته به دادگاه مراجعه کرده‌ایم اما قاضی در حال مطالعه لوایح پرونده است.

شایان ذکر است، مهدی هاشمی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از ایران خارج شد و بعد از گذشت حدود سه سال شامگاه یکشنبه ۲ مهر ماه سال ۹۱ با پرواز شماره EK۹۷۷ هواپیمایی امارات، از دبی به کشور بازگشت، وی پس از بازگشت به تهران در فرودگاه توسط نماینده دادستانی بازداشت شد اما تعهد داد تا ۲۴ ساعت بعد خود را به دادستانی معرفی کند.

وی یک روز بعد یعنی سوم مهر ماه به دادسرای امنیت رفت اما در ساعات پایانی همان روز با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان اوین شد که این بازداشت ۲ ماه و ۲۳ روز طول کشید و مهدی هاشمی سرانجام در تاریخ ۲۶ آذر سال ۹۱ با قرار وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی آزاد شد.

گفتنی است، پرونده مهدی هاشمی با کیفرخواستی ۱۲۵ صفحه‌ای، ۱۵ اردیبهشت ۹۲ از سوی دادگاه به دادسرای تهران بازگردانده شد تا ایرادات آن برطرف شود و در نهایت ۱۱ مردادماه امسال و پس از گذشت ۶۷۹ روز رسیدگی مجدد آغاز شد، و تا تاکنون ۲۵ جلسه از دادگاه مهدی هاشمی به صورت غیرعلنی برگزار شده است.

۱۳۹۳/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...