نسخه چاپی

تولیدات نظامی و دفاعی ایران به ۳۰ كشور جهان صادر می شوند

مالك بهروزی معاون اجرایی سپاه عاشوراء

معاون اجرایی سپاه عاشورا از صادرات تولیدات نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران به ۳۰ كشور بزرگ خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مالک بهروزی ظهر شنبه در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه های امسال سپاه عاشورا در دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در حساس ترین برهه تاریخی و در منطقه بسیار مهم جغرافیایی صورت گرفت.

وی در همین راستا اظهار داشت: جنگ تحمیلی بر علیه جمهوری اسلامی ایران با کمک هر دو بلوک شرق و غرب صورت گرفت و اصلی ترین عامل همکاری بیش از ۴۲ کشور جهان با عراق در دوران جنگ تحمیلی، در درجه اول براندازی نظام و در صورت عدم تحقق این موضوع، تضعیف اعتقادات و باورهای دینی مردم بود.

بهروزی با اشاره به ظرفیت های منطقه خاورمیانه بخصوص کشور ایران ابراز داشت: به اعتقاد کارشناسان، بیش از ۷۰ درصد انرژی جهان در منطقه خاورمیانه متمرکز است و این منطقه، نقطه اتکاء سه قاره بزرگ دنیا است.

وی از رژیم پهلوی به عنوان نوکر استکبار جهانی به ویژه آمریکا در منطقه یاد کرد و افزود: حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی ایران را با تکیه بر سیره معصومین (علیهم السلام) و شعار نه شرقی و نه غربی به پیروزی رساند.

معاون اجرایی سپاه عاشوراء با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، شوک بزرگی بر پیکره استکبار جهانی وارد آورد، تصریح کرد: دشمنان باور نمی کردند که ایران در فاصله کمی از پیروزی انقلاب اسلامی بتواند پله های پیشرفت همچون پیشرفت علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را یکی پس از دیگری طی کند.

بهروزی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نظام سلطه در طول ۳۶ سال گذشته، فلج کننده ترین تهدیدات اقتصادی و مخوف ترین شکل های تروریسم را ضد ایران به کار گرفته است، ابراز داشت: استکبار جهانی در سال های اولیه انقلاب اسلامی بیش از ۱۶ هزار نفر از اقشار مختلف مردم ایران از روحانی گرفته تا بازاری، سیاستمدار و دیگر اقشار را ترور کرده است.

وی مسائل فرهنگی را زیربنای اصلی انقلاب اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: دشمن با آغاز تهاجمات شدید فرهنگی خود در سال های گذشته اساس اعتقادات و باورهای دینی مردم و آرمان های انقلاب را هدف قرار داده است.

بهروزی در بخش دیگری از سخنان خود رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران را خودباوری مردم و تبعیت از فرامین ولی فقیه عنوان کرد و اظهار داشت: راهپیمایی های ۲۲ بهمن در سراسر کشور همه ساله با شکوه تر از سال های قبل برگزار می شود و امیدواریم امسال نمیز این راهپیمایی به بهترین شکل ممکن و با حضور هر چه بیشتر همه اقشار مردم صورت گیرد.

معاون اجرایی سپاه عاشوراء با اشاره به قطعنامه ۵۹۸ و اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که ما انقلابمان را به جهان صادر کرده ایم، ادامه داد: دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی و تلاش برای ایجاد بیداری اسلامی در سایر کشورهای جهان، صدها کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی ایران و در کشورهایی همچون لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و چندین کشور دیگر در حال انجام است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود شتاب پیشرفت علمی جمهوری اسلامی ایران را یازده برابر بیشتر از میانگین جهانی عنوان کرد و گفت: در دوران رژیم پهلوی، صنعت کشور یک صنعت وابسته بود و حتی ما در دوران جنگ تحمیلی، سیم خاردار را از کشورهای دیگر تهیه می کردیم در حالی که امروز حجم بسیار بالایی از تولیدات نظامی – دفاعی جمهوری اسلامی ایران به ۳۰ کشور بزرگ جهان صادر می شود.

بهروزی در بخش پایانی سخنان خود به برنامه های امسال دهه فجر در استان اشاره کرد که از مهم ترین آن ها می توان به رژه موتورسواران از فرودگاه شهید مدنی تا مزار شهدای وادی رحمت تبریز، برگزاری جشن و سرور در مدارس و مساجد و سازمان ها، برنامه گلبانگ انقلاب در مدارس، برنامه هایی با موضوع اثبات کارامدی نظام و مواردی از این دست اشاره کرد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...