نسخه چاپی

اشتیلیكه: كره باید به پسران خود افتخار كند

سرمربی آلمانی تیم ملی كره‌جنوبی پس از نایب‌قهرمانی در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا گفت كه مردم كره باید به بازیكنان خود افتخار كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، اولی اشتیلیکه پس از شکست 2 بر یک شاگردانش برابر استرالیا در فینال جام ملت‌های 2015 آسیا که کره‌جنوبی را در راه رسیدن به نخستین قهرمانی‌اش پس از 55 سال ناکام گذاشت، گفت: شکست در فینال آن هم پس از اینکه یکبار به بازی برگشتیم، خیلی سخت بود. پس از یک تورنمنت طولانی بازیکنان ما سعی کردند در طول 90 دقیقه به بازی برگردند.

وی اضافه کرد: جای تأسف دارد که در فینال شکست را پذیرا شدیم چون نوع بازی‌مان نشان داد که سزاوار شکست نبودیم. تنها یک چیز را می‌توانم به هواداران در بازگشت به کره‌جنوبی بگویم: «کره، شما باید به پسران خود افتخار کنید.»

سرمربی تیم کره‌جنوبی با تمجید از بازیکنان باتجربه خود، اظهار داشت: همه ما می‌خواستیم این جام به خاطر چادوری، کو جا چئول و لی چونگ‌یونگ به دست بیاوریم ولی به هر حال فوتبال و زندگی اینطور است. چادوری در این مسابقات فوق‌العاده عمل کرد و تورنمنت بزرگی را پشت‌سر گذاشت؛ حالا او با سری بالا به کشورش بازمی‌گردد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...