نسخه چاپی

جای تیم ملی در بازی نهایی خالی بود

عکس خبري -جاي تيم ملي در بازي نهايي خالي بود

داور فینال جام ملت‌های آسیا گفت: در مدت ۳۰ روزی كه در استرالیا بودیم هیچ كس از مسئولان كنار تیم ملی و حتی رسانه‌ها سراغی از ما نگرفتند.

به گزارش نما، علیرضا فغانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص قضاوت داوران ایرانی در فینال جام ملت‌های آسیا و همچنین مسائل مربوط به حضور داوران ایرانی در این رقابت‌ها صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

فارس: عملکرد تیم داوری ایران در جام ملت‌های آسیا بسیار چشم‌نواز بود به طوری که با شایستگی قضاوت دیدار فینال هم به تیم داوری ایران رسید در این خصوص صحبت کنید.

حضور ما در فینال جام ملت‌های آسیا لطف خدا و از دعای خیر مردم بود و از همه کسانی که ما را در این مدت حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در این رقابت‌ها بوده باشیم.

فارس:‌ قضاوت‌های این دوره از جام ملت‌های آسیا را چطور دیدید؟

به نظر من قضاوت‌های این دوره روی هم رفته خوب بود و شاهد پیشرفت داوران در جام ملت‌های این دوره بوده که این جای خوشحالی دارد.

فارس: در خصوص قضاوت‌تان همراه با رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی هم در بازی فینال صحبت کنید.

به نظر من بازی فینال بازی خوبی بود و ما هم سعی کردیم بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشیم هرچند که جای تیم ملی کشورمان در فینال این دور از رقابت‌ها واقعاً خالی بود.

فارس: با اتفاق بزرگی که برای جامعه داوری افتاد فکر می‌کنید نگاه فوتبال آسیا و حتی جهان به داوران ایرانی چگونه خواهد بود؟

قطعاً نگاه مثبتی در حال حاضر به داوری کشورمان وجود دارد و ان‌شاءالله که داوران جوان بین‌المللی هم بتوانند توانایی خودشان را در بازی‌های پیش‌رو نشان دهند و در مسابقاتی که در‌ آینده به آن اعزام می‌شوند سربلند بیرون بیایند.

فارس: نگاه به داوران ایرانی در این دور از رقابت‌ها چطور بود؟

باید بگویم که در کل همیشه توقع از داوران زیاد است و نگاه به تیم داوری ایران بعد از حذف تیم ملی از جام ملت‌‌ها خیلی بیشتر از قبل شد.

فارس: آیا فدراسیون فوتبال در این مدت از شما حمایتی کرد؟

باور کنید در این 30 روز هیچ‌کس از مسئولان کنار تیم ملی و حتی بیشتر رسانه‌ها سراغی از ما نگرفتند و ما در طول مسابقات هم نیازی به حمایت کسی یا گروهی نداشتیم و همه چیز به عملکرد خودمان بستگی داشت.

فارس: در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمائید.

باید از پیشکسوتان داوری و دوستان رسانه‌ای که در این مدت جویای احوال و کار ما بودند تشکر کنم که به ما دلگرمی می‌دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی امروز داوران ایرانی حاضر در جام ملت‌های آسیا وارد کشورمان می‌شوند که باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال چه تقدیری از این داوران خواهد کرد چرا که وقتی برای یک پیروزی و یا حتی مساوی در یک بازی به ملی‌پوشان پاداش‌های چند هزار دلاری داده می‌شود به نظر می‌رسد این حق داوران خوش‌نام کشورمان است که مورد تقدیر ویژه‌ای قرار بگیرند.

۱۳۹۳/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...