نسخه چاپی

هواداران نگران وضعیت پرسپولیس هستند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید چند بازی باقیمانده تا شروع لیگ قهرمانان آسیا را ببریم تا با روحیه خوبی وارد مسابقات آسیایی شویم.

به گزارش نما به نقل از فارس، رضا نورمحمدی در خصوص وضعیت مصدومیتش و اینکه روز گذشته در تمرینات پرسپولیس دور زمین دویده گفت: هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده‌ام و دیروز دور زمین دویدم تا خونریزی پایم به صورت کامل دفع شود و پزشکان هم اعلام کردند که در یکی دو روز آینده می‌توانم به تمرینات گروهی اضافه شوم.

وی ادامه داد: با این حال همه تلاشم را می‌کنم تا برای بازی مقابل ملوان در لیگ برتر آماده باشم چون بازی بسیار مهمی برای ما خواهد بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: در پایم کمی لخته خون وجود دارد اما خوشبختانه از خونریزی شدید که داشتم کم شده و هنوز کمی پایم درد دارد اما با توصیه پزشکان از یکی دو روز آینده می‌توانم به تمرینات گروهی اضافه شوم.

نورمحمدی در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل ملوان گفت:‌دیدار با ملوان بازی نیست که ما بخواهیم امتیاز از دست دهیم و فقط باید به فکر برد در این بازی باشیم. البته ملوان تیم خوبی است و سرمربی بسیار خوبی هم دارد اما ما فقط به برد در این بازی فکر می‌کنیم و چیزی جز پیروزی ما را راضی نخواهد کرد و باید تا قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا چند بازی باقیمانده را ببریم تا با روحیه خوب وارد بازی‌های آسیایی شویم چون اگر قرار باشد با همین روحیه به مسابقات آسیایی برویم کار سختی خواهیم داشت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که هواداران پرسپولیس باید قید قهرمانی این فصل را بزنند یا هنوز هم امیدی برای قهرمانی وجود دارد یا نه، افزود: اختلاف پرسپولیس با صدر جدول زیاد است اما ما باید در حال حاضر به چند بازی باقیمانده تا لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم چون هواداران‌مان همگی نگران وضعیت پرسپولیس در این بازی ها هستند و حریفان ما هم با همه امکانات به این مسابقات می‌آیند.

۱۳۹۳/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...