نسخه چاپی

تركیب تیم منتخب جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵/ هیچ ایرانی در لیست نیست!

عکس خبري -ترکيب تيم منتخب جام ملت‌هاي آسيا ????/ هيچ ايراني در ليست نيست!

بازیكنان برتر شانزدهمین دوره رقابت‌‌های جام ملت‌های آسیا كه با قهرمانی تیم ملی استرالیا به پایان رسید، معرفی شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ترکیب تیم منتخب جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ استرالیا که پرونده آن روز گذشته (شنبه) با قهرمانی میزبان رقابت‌ها بسته شد،‌ اعلام شد که در این تیم دو فینالیست رقابت‌ها یعنی تیم‌های ملی استرالیا و کره جنوبی هر کدام چهار بازیکن و بیشترین نماینده را دارند و هیچ نامی از بازیکنان ایرانی دیده نمی‌شود.

درون دروازه تیم منتخب جام ملت‌های آسیا مت رایان، سنگربان تیم ملی استرالیا قرار گرفته است که در شش بازی ساکروس در طول رقابت‌ها تنها سه گل دریافت کرد. در خط دفاعی چهار نفره تیم منتخب جام ملت‌‌های آسیا نیز نام چادوری و کواکه تائه وی از کره جنوبی، ترنت سینسبوری از استرالیا و ضرغام اسماعیل از عراق به چشم می‌خورد.

خط میانی سه نفره تیم منتخب شانزدهمین دوره از مهمترین تورنمنت فوتبالی قاره آسیا را هم ماسیمو لونگو، هافبک تیم ملی استرالیا که عنوان ارزشمندترین بازیکن تورنمنت را هم به خود اختصاص داده است، عمر عبدالرحمن، هافبک تیم ملی امارات و کی سونگ یئونگ از کره جنوبی تشکیل داده‌اند.

علی مبخوت، مهاجم تیم ملی امارات که با پنچ گل آقای گل رقابت‌ها شده است، تیم کیهیل، مهاجم کهنه‌کار تیم ملی استرالیا و سون هئونگ مین از کره جنوبی نیز مثلث هجومی تیم منتخب جام ملت‌‌‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ محسوب می‌شوند.

۱۳۹۳/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...