نسخه چاپی

آغاز پیش فروش بلیت نوروزی هواپیما از امروز

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی هواپیمایی از امروز خبر داد و گفت: مجوز 1500 پرواز فوق‌العاده برای نوروز صادر شده است.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی هواپیمایی از امروز خبر داد و گفت: مجوز 1500 پرواز فوق‌العاده برای نوروز صادر شده است.

علیرضا جهانگیریان در جمع خبرنگاران از آغاز پیش فروش بلیت‌های نوروزی هواپیما از امروز خبر داد و گفت: آژانس‌هایی که از سازمان هواپیمایی مجوز گرفته‌اند، نظارت به طور کامل انجام می‌شود اما تعداد زیادی از مراکز و سایت‌های فروش غیرمجاز بلیت هم فعال هستند که از جایی مجوز ندارند.

وی افزود: نظارت بر این بخش‌ها به راحتی امکان‌پذیر نیست اما به طور غیر رسمی فعالیت‌هایی را انجام داده‌ایم که عملکرد این آژانس‌ها را هم نظارت کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه با همکاری قوه قضاییه و سازمان گردشگری، به ساماندهی این آژانس‌ها خواهیم پرداخت، افزود: به دلیل تعداد زیاد آژانس‌های غیرمجاز، این نظارت و ساماندهی قدری مشکل است.

جهانگیریان تصریح کرد: در ایام پیک سفرها، با توجه به محدودیت صندلی و بلیت، ناهماهنگی‌ها و بی‌نظمی‌هایی رخ می‌دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تاخیرات پروازی شرکت‌های هواپیمایی، گفت: دستورالعمل حقوق مسافر تهیه شده و در شورای عالی هواپیمایی در حال بررسی است که به زودی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه 22 هزار صندلی در ناوگان حمل و نقل هوایی داریم، بیان کرد: بخشی از مجوز پروازهای فوق‌العاده صادر شده است اما مشکل ظرفیت‌های فرودگاهی را داریم؛ به همین دلیل در ایام نوروز ارائه خدمات به فرودگاه امام و مهرآباد با مشکل مواجه است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: بنابراین امسال در پروازهای فوق‌العاده نمی‌توانیم برای فرودگاه امام و مهرآباد برنامه‌ریزی داشته باشیم اما برای دیگر فرودگاه‌ها مشکلی نداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تاکنون حدود 1500 پرواز فوق‌العاده مجوز صادر شده است و تعداد دیگری هم به زودی صادر می‌شود.

۱۳۹۳/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...