نسخه چاپی

كودك گرفتار در ماشین لباسشویی

گروه امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد طی عملیاتی موفق آمیز یك كودك محبوس در ماشین لباسشویی را نجات داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، یک کودک ۳ ساله مشهدی که از روی حس کنجکاوی عصر امروز به داخل یک دستگاه خشک کن ماشین لباس شویی سطلی وارد شده بود به دلیل محبوس شدن در این وسیله از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با تایید این خبر در گفتگو با مهر بیان کرد: ساعاتی پیش خانواده این پسر بچه ۳ ساله از سامانه شماره ۱۲۵ درخواست کمک کردند که در این راستا گروه های نجات دو ایستگاه ۱۱ و ۲ برای عملیات امدادرسانی به بولوار ملک الشعرای بهار در خیابان شوش مشهد اعزام شدند.

حسن جعفری ابراز داشت: گروه های امداد و نجات این سازمان با حضور در صحنه پس از تلاشی نیم ساعته موفق شدند این کودک ۳ ساله را که از ناحیه پا دچار اسیب دیدگی مختصر شده بود از داخل ماشین خشک کن لباسشویی خارج و رها سازی کنند.

جعفری با بیان اینکه بسیاری از کودکان از روی حس کنجکاوی ممکن است به برخی از حرکات مخاطره آمیز دست بزنند از خانواده ها خواست تا ضمن مراقبت بیشتر از قرار دادن وسایل خطر افرین در دسترس کودکان خودداری کنند.

۱۳۹۳/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...